نوزاد در آغوش نوعروس سینمای ایران از کیست؟ +عکس

ساره بیات بازیگر سینمای ایران است. ساره بیات فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از یک مؤسسه خصوصی است. ساره بیات جزو بازیگران بی‌حاشیه است. ساره بیات علاوه بر بازیگری در مواردی نظیر طراحی لباس و نقاشی نیز دستی بر آتش دارد. ساره بیات فعالیت گسترده ای در فضای مجازی ندارد.

ساره بیات بازیگر زن مشهور که چند وقت پیش خبر ازدواج او با علیرضا افکاری منتشر شد عکسی با یک بچه در بغل منتشر کرده است که احتمالا مربوط به بازی در سریال گیسو است.

سارا بیات

 اردیبهشت امسال بوذ که خبر ازدواج توسط ساره بیات منتشر شد. پیشتر  علیرضا افکاری ، آهنگساز مطرح ایرانی رسماً از ازدواج با بازیگر مشهور سینما و تلویزیون را داده بود.

ساره بیات

افکاری سوم اردیبهشت ماه در اینستاگرام خود با انتشار متنی که با ویدئویی از ساره بیات همراه بود، این خبر را اعلام کرد.

پست علیرضا افکاری با کامنت تبریک تعدادی زیادی از چهره های مشهور ایرانی همراه شد، از رضا یزدانی، احسان خواجه امیری و سینا سرلک گرفته تا مهناز افشار.

ساره بیات

ساره بیات متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در تهران است ، از سال ۱۳۸۰ وارد تئاتر شد و در جشنواره پلیس در اولین کارش، جایزه بهترین بازیگری را به همراه دیپلم افتخار کسب کرد. بعد از اخذ مدرک بازیگری از موسسه "کارنامه" به مجموعه یک مشت پر عقاب دعوت شد و بعد از اتمام آن با فیلم سینمایی مقلد شیطان وارد سینما شد که با بازی در این کار نیز نامزد دریافت جایزه هم شد.