بیوگرافی رزیتا غفاری و همسرش+تصاویر

رزیتا غفاری بازیگر سریال کلبه ای در مه در نقش نازخاتون می باشد که به تازگی از شبکه سه سیما پخش شده است.

رزیتا غفاری هنرمند کشورمان فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما است و حضور در دنیای هنر را از سال ۱۳۷۴ آغاز کرد.رزیتا غفاری از بازیگران بی حاشیه و آرام دنیای هنر است که همیشه از حواشی به دور بوده و زندگی آرامی در کنار همسر و دخترش دارد و ورزش یکی از تفریحات مورد علاقه رزیتا غفاری است و مانند بسیاری از کدبانوهای ایرانی تبحر خاصی رزیتا غفاری در آشپزی دارد.رزیتا غفاری بازیگر توانمند و مطرح ایرانی در صفحه اینتساگرامش تصویری را دست در دست همسرش با ژستی رمانتیک منتشر کرد.

رمانتیک بازی رزیتا غفاری

بیوگرافی رزیتا غفاری

رزیتا غفاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 25 دی ماه سال 1351 متولد شد. وی دانش‌آموختهٔ کارگردانی سینما ست. چند فیلم کوتاه انیمیشن کارگردانی کرده است و عضو آسیفای ایران است.
رزیتا غفاری از سال ۷۲ با بازی در سریال تلویزیونی «در پناه تو» پس از آن «در قلب من» در ذهن ها ماندگار شد و در کارنامه کاری اش «پشت پرده مه»، «شوکران»، «روزهای زیبا» و «ملاصدرا» می درخشد.

 

کودکی رزیتا غفاری

 

زندگی شخصی رزیتا غفاری

رزیتا غفاری در سال 1387 وقتی 36 ساله بود با  عباس صالحی  از چهره پردازان سینما و تلویزیون ازدواج کرد که حاصل این زندگی یک دختر زیبا بنام تارا می باشد ، مهریه او یک سفر دونفره با همسرش به حج بود.

 

رزیتا غفاری و همسرش عباس صالحی با عکس و بیوگرافی

 

بیوگرافی همسر رزیتا غفاری

رزیتا غفاری همسر عباس صالحی طراح گریم میباشد. عباس صالحی تحصیلاتش را در زمینه طراحی به پایان رسانده و در حال حاضر شغل اصلی اش طراح گریم است. چند سالی خارج از ایران زندگی می کرده او علاقه خاصی به تئاتر دارد و به کارش عشق می ورزد. او می گوید:«اگر شرایط کاری در زمینه دیگری برایم فراهم شود، باز هم ترجیح می دهم که همان طراح گریم باقی بمانم چون عاشقانه شغلم را دوست دارم.»

زیتا غفاری:من در ۲۷ سالگی ازدواج کردم. ما همه مراسم را داشتیم اما خیلی ساده تر از این بریز و بپاش هایی که الان مرسوم شده است. من و آقای صالحی سعی کردیم مراسم خیلی دست و پاگیر ازدواج مان نشود. اتفاقا با اینکه خیلی سخت نگرفتیم خاطرات بسیار قشنگی از این دوران داریم.
من اصلا سکه و این چیزها مهر نکردم. مهر من یک سفر حج بود. این مهریه به لحاظ معنوی خیلی برای من گرانبهاست. من هیچ چیزی از ایشان هیچ وقت نخواستم و اتفاقا شوهرم همیشه هر چه که با هم به دست آوردیم را به من پیش کش کرد.

حاصل ازدواج آنها دختری بنام تارا است.

رزیتا غفاری