زوج های هنری سینمای ایران که بچه ندارند+ عکس
اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از زوج های هنری سینمای ایران بعد از سالها زندگی مشترک هنوز طعم پدر و مادر شدن را نچشیده اند این مطلب را بخوانید.

افسانه چهره آزاد و شاهرخ فروتنیان

افسانه-چهره-آزاد-و-همسرش

افسانه چهره آزاد و همسرش شاهرخ فروتنیان هم از آن زوج های هنری هستند که چیزی نزدیک به 40 سال از عمر زندگی مشترکشان میگذرد اما هرگز طعم بچه دار شدن را نچشیده اند و طبق گفته خود خانم بازیگر از همان ابتدای ازدواج تصمیم گرفتند که عشقشان بین خودشان بماند و هرگز آن را با وجود بچه تقسیم نکنند و زیر بار مسئولیت بچه دار شدن نرفتند.

مهوش وقاری و محسن قاضی مرادی

مهوش-وقاری-و-همسرش

مهوش وقاری و مرحوم محسن قاضی مرادی زوج هنری پیشکسوتی هستند که سالهای زیادی از عمرشان را در کنا هم سپری کردند و خانم بازیگر در روزهای بیماری و پیری پرستار همسرش بود. مهوش وقاری در یک مصاحبه اعلام کرد که دوبار باردار شده است اما بارداری او با مشکل مواجه شد و این زوج فرزندی ندارند.

رضا عطاران و فریده فرامرزی

رضاعطاران-و-همسرش

رضا عطاران و فریده فرامرزی یکی از زوج های هنری قدیمی سینما هستند که سال 73 زندگی مشترکشان را آغاز کردند و با وجود گذشت سالهای زیادی از عمر زندگی مشترکشان هرگز بچه دار نشدند و طبق خبرهای منتشر شده از مصاحبه آقای بازیگر توافق این زوج از ابتدا بر بچه دار نشدن بوده است.

سحر ولدبیگی و نیما فلاح

سحر-ولدبیگی-و-همسرش (1)

سحر ولدبیگی و نیما فلاح یکی دیگر از زوج های هنری هستند که نزدیک به 20 سال از عمر زندگی مشترکشان میگذرد اما فرزندی ندارند. این زوج وفادار یکی از موفق ترین و بی حاشیه ترین زوج های هنری هستند که از آنها میتوان به عنوان زوج خوشحالی که همیشه در کنار هم هستند نام برد.

فرهاد آئیش و مائده طهماسبی

فرهاد-آئیش-و-همسرش

فرهاد آئیش و مائده طهماسبی هم یکی دیگر از زوج های هنری سینمای ایران هستند که با وجود گذشت سالهای زیادی از عمر زندگی مشترکشان ( بیش از 20 سال ) هرگز به بچه دارشدن فکر نکرده اند و به گفته خود آقای بازیگر آزادی های دوران جوانی را با تنهایی های پیری تاخت زده اند و با یکدیگر بر سر بچه دار نشدن به توافق رسیده اند.

امین حیایی و نیلوفر خوش خلق

امین-حیایی-و-همسرش

امین حیایی و نیلوفر خوش خلق یکی دیگر از زوج های هنری هستند که بیش از 20 سال از عمر زندگی مشترکشان میگذرد و بدون داشتن فرزند روزهای خوبی را در کنار هم سپری میکنند. نیلوفر خوش خلق همسر دوم امین حیایی است و آقای بازیگر از ازدواجش اولش با مونا بانکی پور یک پسر به نام دارا دارد.

بهنوش بختیاری و محمدرضا آرین

بهنوش-بختیاری

بهنوش بختیاری و محمدرضا آرین یکی دیگر از زوج های هنری هستند که بیش از 10 سال از عمر زندگی مشترکشان میگذرد اما فرزندی ندارند . خانم بازیگر در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که دیگر بچه دار نمیشود و چند سال قبل قصد قبول فرزندخواندگی یک دختر را داشتند که به سرانجام نرسید.

رامبد شکرآبی و حدیث فولادوند

حدیث-فولادوند-و-همسرش

رامبد شکرآبی و همسرش حدیث فولادوند را هم میتوان در لیست زوج های هنری که فرزند ندارند قرار داد . این زوج که سال 89 زندگی مشترکشان را آغاز کردند نزدیک به 10 سال است که در کنار هم زندگی آرام و بدون حاشیه ای دارند و برای ادامه زندگی شمال کشور را به زندگی در تهران ترجیح داده اند.

الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی

الیکا-عبدالرزاقی-و-امین-زندگانی

از میان زوج های هنری سینمای ایران که مدت زمان کوتاهی از زندگی مشترکشان میگذرد و هنوز صاحب فرزند نشده اند میتوان به الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی ، صبا راد و مانی رهنما، اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی، نرگس محمدی و علی اوجی، سمانه پاکدل و هادی کاظمی ، حدیث میرامینی و مجتبی رجبی اشاره کرد که چند سالی است زندگی مشترکشان را آغاز کرده اند و باید منتظر ماند دید آیا بعد از گذشت بیش از 10 سال از زندگی مشترک نامشان در لیست بالا قرار میگیرد یا پدر و مادر بودن را تجربه خواهند کرد.

رویا-تیموریان-و-همسرش

رویا تیموریان و مسعود رایگان

رویا تیموریان و همسرش مسعود رایگان یکی دیگر از زوج های هنرمند سینما هستند که با وجود گذشت بیش از 15 سال (ازدواج در سال 82 ) از عمر زندگی مشترکشان فرزندی ندارند البته ناگفته نماند که رویا تیموریان از ازدواج اولش دو دختر به نام دنیا و درنا مدنی دارد .