بیوگرافی یاس نوروزی بازیگر سریال دودکش ۲

یاس نوروزی بازیگر نوجوان سریال دودکش ۲ می باشد که در نقش پریا مشتاق در این سریال ظاهر شده است.

او در سریال دودکش با بازیگران مطرحی مانند بهنام تشکر، هومن برق‌ نورد، سیما تیرانداز، الناز حبیبی، نگار عابدی و امیرحسین رستمی همبازی بود. این همکاری مجددا در سریال «پادری» نیز تکرار شد.

یاس نوروزی

بیوگرافی یاس نوروزی

یاس نوروزی Yas Nouruzi سال ۵ مرداد ۱۳۸۵در خانواده چهار نفری متولد شد. این بازیگر خردسال یک برادر به نام پارسا دارد و از برادرش بزرگرتر است. یاس نوروزی اکنون در دوره دبیرستان ادامه تحصیل می دهد و از کودکی که وارد حرفه بازیگری شد به صورت تئوری هم این رشته را دنبال کرد و در کلاس های مختلف شرکت کرد و حالا به یک بازیگر حرفه ای تبدیل شده است.

دودکش2

این هنرمند نوجوان کشورمان در سریال عملیات مهدکودک به کارگردانی و نویسندگی فرزاد اژدری در کنار علیرضا خمسه ، فرزاد حسنی، امیرحسین رستمی، لیلا بلوکات، سروش صحت، مریم سعادت، بهنوش بختیاری، نرگس محمدی، شبنم فرشادجو و هنرمندان دیگر ایفاگر نقش یکی از کودکانی بود که برای جلب توجه والدین خود دست به کارهای بزرگی می زدند.

او سپس با سریال‌های «دودکش» و «پادری» به تلویزیون رفت و بیش‌تر در میان مخاطبین شناخته شد. سریال «دودکش» به کارگردانی محمدحسین لطیفی بود.

دودکش2

خانواده یاس نوروزی

یاس نوروزی بازیگر نوجوان کشورمان ۵ مرداد ۱۳۸۵ در خانواده چهار نفری متولد شد. این بازیگر یک برادر به نام پارسا دارد و از برادرش بزگرتر است.یاس نوروزی اکنون در دوره دبیرستان ادامه تحصیل می دهد و از کودکی که وارد حرفه بازیگری شد به صورت تئوری هم این رشته را دنبال کرد و در کلاس های مختلف شرکت کرد و حالا به یک بازیگر حرفه ای تبدیل شده است.

یاس نوروزی

اینستاگرام یاس نوروزی

یاس نوروزی نیز همانند دیگگران در فضای مجازی فعالیت دارد و حالا مدتی است که با راه اندازی یک پیج اینستاگرام، به دنبال تعامل بهتر با مخاطبان اش می باشد.
شما می توانید از طریق آیدی yas.norouzi اینستاگرام وی را دنبال کنید.

یاس نوروزی