بیوگرافی حسین شهبازی بازیگر خردسال دودکش ۲

پارسا مشتاق کودک خردسال سریال پربیننده دودکش 2 می باشد که حسین شهبازی  در این سریال ایفای نقش پارسا را برعهده دارد.

بیوگرافی حسین شهبازی

حسین شهبازی متولد ۸ تیر ۱۳۹۲ در تهران می باشد. او اصالتا گیلانی است. او بازیگر خردسال تئاتر و سینما و تلویزیون اهل ایران است که با بازی در سریال باخانمان و سریال دودکش ۲ به مخاطبان معرفی شد.

حسین شهبازی متولد دهه ی ۹۰ است او در سریال دودکش ۲ به عنوان پسر کوچک خانواده ی پنج نفره ی فیروز مشتاق با بازی هومن برق نورد و عفت سوزنچیان با بازی سیما تیر انداز، پوریا برادر بزرگ تر پارسا با بازی محمد رضا شیرخانلو، پریا خواهر بزرگ تر پارسا با بازی  یاس نوروزی  به ایفای نقش می پردازد.

حسین شهبازی

بازیگران مجموعه دودکش ۲

بازیگران زیادی از جمله هومن برق نورد، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، الهام اخوان، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و بهنام تشکر در این سریال به نقش آفرینی می پردازند.

 

 

در خلاصه داستان این سریال آماده است

نصرت معمولا در خانه است و اینترنتی کار می کند، پیج او دنبال کننده های زیادی دارد و با تبلیغات، به ظاهر زندگی مرفه ای نسبت به قبل دارد و امکان قمپوز را برای فیروز بسته است. او با پولی که از فیروز گرفته فالوور خریده است اما قول داده با پاس شدن چکی که دارد پول فیروز را پس بدهد اما تبلیغات او کار دستش می دهد و … خانواده فیروز مشتاق که بی قیف و قپی به سفری برای کمک به سیل زدگان گرگان رفته اند، در راه بازگشت به تهران با دختری همسفر می شوند که از نظر بهروز، «نیمه گمشده» قلمداد می شود و به ضرس قاطع، شروعی برای فرو رفتن خانواده در آمپاس است!

 

حسین شهبازی در کنار امیر حسین رستمی

سکانسی از سریال دودکش ۲

حسین شهباری بازیگر نقش پارسا مشتاق

حسین شهبازی در کنار سیما تیر انداز