خوشگذرانی‌های سیروان خسروی در کیش/ عکس

سیروان خسروی عکسی را در صفحه شخصی خوده کیش و موتورسواری منتشر کرد.

 

سیروان خسروی موتور سواری

بیوگرافی سیروان خسروی

سیروان خسروی متولد 4 مرداد 1361 در تهران است و اصالتا کرد است.

او خواننده سبک پاپ، تنظیم کننده، آهنگساز ، صدابردار و ناظر ضبط ایرانی است. وی برادر بزرگ تر زانیار خسروی می باشد، که خود از خواننده سبک پاپ و رپ است. او از سن 11 سالگی به مدت چهار سال نزد اوی جونیو به آموزش موسیقی و کیبورد پرداخت.

او خواننده سبک پاپ، تنظیم کننده، آهنگساز ، صدابردار و ناظر ضبط ایرانی است. وی برادر بزرگ تر زانیار خسروی می باشد، که خود از خواننده سبک پاپ و رپ است. او از سن 11 سالگی به مدت چهار سال نزد اوی جونیو به آموزش موسیقی و کیبورد پرداخت.

سیروان و زانیار خسروی در کودکی

کودکی سیروان و زانیار خسروی

وی در 16 سالگی زیر نظر کاوه یغمایی با اصول نوازندگی کیبورد و سبک راک آشنا شد. سیروان همراه گروه کاوه یغمایی در دو کنسرت سال های 1379 و 1380 به عنوان نوازنده کیبورد در آن حضور داشت که این تنها اجراهای سیروان به عنوان نوازنده بر روی صحنه بوده است.

جشن تولد سیروان خسروی

جشن تولد سیروان خسروی

آلبوم مترسک محرک اصلی سیروان برای شروع آهنگسازی و بیان ایده ها و افکار موسیقی اش بود. سیروان از از سال 1379 در آلبوم های بسیاری از خوانندگان به عنوان صدابردار، ناظر ضبط، تنظیم کننده و آهنگساز حضور داشت تا اینکه پس از آشنایی با امید اطهری نژاد در سال 1380، مراحل تهیه اولین آلبوم شخصی خود با نام تو خیال کردی بری را شروع کرد و پس از اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1384 موفق به انتشار آن شد.