پرواز بهاره رهنما در آسمان دریا + فیلم

بهاره رهنما  بازیگر زن مشهور و جنجالی است. بهاره رهنما این روزها در غم از دست دادن پدرش است. بهاره رهنما دوباره ساخت فیلم بلندش را آغاز کرده است. بهاره رهنما این روزها با نیوشا ضیغمی جلوی دوربین رفته است. به تازگی فیلم بهاره رهنما در حال هلی کوپترسواری وایرال شده است.

ویدیو منتشر شده از بهاره رهنما بازیگر زن جنجالی در حال پرواز کردن را ببینید. او مدتی قبل به کیش سفر کرده بود که حاشیه های بسیار زیادی هم به همراه داشت.

بهاره رهنما صدای این ویدیو رو قطع کرده که مشخصا برای صدای گوش خراش باد است.

تجربه عجیب پرواز به همت دوستان خوب کیش کوپتر واقعا تجربه عجیب و خاصی بود،یکی از تصمیمات امسالم اینه که برم تو دل ترس هام و یکبار برای همیشه کنارشون بگذارم راستش قبلش تصور نمی کردم آنقدر جالب و لذت بخش باشه و البته به شدت امن و مطمئن، برای بار دوم تو زندگیم متوجه شدم گاهی بیرون اومدم از گوشه امنت یک تجربه منحصر به فرد برات میسازه!

امسال اولین سالی بود که با تمام وجودم با خودم و دنیا در آشتی بودم چه اونها که بهم بد کردیم ومعلم هم بودیم و چه اونها که بهم مهر ورزیدیم و آرامش هم بودیم ،کلا به تمام جهان حس بسیار روشن و آرام و خالصی داشتم بی شک آشنایی و انتخاب مسیر من در زمینه پاکسازی بعد از خواندن کتاب “ محدودیت صفر” مفهوم خیلی از چیز ها رو در زندگی من تغیر داد.