بازیگران مشهوری که با طرفداراشون ازدواج کردن

ستاره ها و افراد مشهور هم دقیقاً مانند ما هستند. آن ها هم عاشق می شوند و به دنبال ازدواج می روند و حتی بسیاری از آن ها با افراد غیر مشهور ازدواج می کنند. جالب است بدانید که بعضی از سلبریتی های هالیوودی با کسانی ازدواج کرده اند که در گذشته طرفداران آن ها بودند و قصه عاشقانه آن ها کاملاً زیبا و جذاب می شود. در این قسمت از چهره ها قصد داریم که چند مورد از افراد مشهور هالیوودی را به شما معرفی کنیم که که با طرفدارانشان ازدواج کردند. 

تام کروز و کیتی هلمز

کیتی هولمز از همان زمانی که تام کروز به یک ستاره در صنعت سینما تبدیل شد، طرفدار او بود. حتی پوستر او را به دیوار خانه اش زده بود. در مجله ای هم در سال 2004 مصاحبه کرد و گفت که مدام به تام کروز فکر می کند. چیزی طول نکشید تا این که در نهایت در ماه می سال 2005 به آرزویش رسید و با تام کروز سر قرار رفت. این زوج چند هفته بعد با یکدیگر ازدواج کردند و در سال 2006 بچه دار شدند و همه چیز بسیار سریع پیش رفت. 

تام کروز

پاتریک و جیلیان دمپسی

جالب است بدانید که جیلیان همیشه به پاتریک فکر کرده است تا این که در نهایت با درخواست ازدواج او روبرو شد. رابطه عاشقانه آن ها خیلی سریع پیشرفت و در عرض سه ماه آشنایی تصمیم گرفتند که در سال 1999 با یکدیگر ازدواج کنند. آن ها مدت زمان طولانی است که با هم زندگی می کنند. البته چند سال پیش تصمیم به طلاق داشتند. 

ماریا کری و نیک کانون

نیک در طول زندگی خود عاشق موسیقی های ماریا بود تا این که در نهایت در لاتاری برنده شد و توانست به دیدار دختر رویاهایش برود. البته عشق آن ها سرانجام نداشت  زیرا در سال 2016 از یکدیگر جدا شدند اما باز هم ماریا جزء سلبریتی هایی است که با طرفدارانش ازدواج کرده بود. 

آن هاتاوی و ادام شولمن  

این دو نفر در سال 2012 با یکدیگر ازدواج کردند و مدت زمان طولانی را در کنار هم بودند. جالب است بدانید که آن به شدت طرفدار شلمن بود و شانس ازدواج با او را پیدا کرد. البته آن ها در طول زندگی به اختلاف برخوردند. 

آن هاتاوی

کوری و سوزی فلدمن

این دو نفر زمانی یکدیگر را ملاقات کردند که سوزی در حال جشن گرفتن نوزدهمین سال تولدش بود و باعث آشنایی آن ها شد . از قبل علاقه ای بین آن ها وجود داشت. البته در سال 2002 کمی به مشکل برخوردند اما باز هم در نهایت تصمیم به ازدواج گرفتند تا این که در سال 2009 از یکدیگر جدا شدند و در سال 2014 طلاق خود را رسمی کردند. 

بیلی جو و ادرین ارمسترانگ

این دو نفر در پشت صحنه برنامه آرمسترانگ در سال 1990 یکدیگر را ملاقات کردند و از همان زمانی که بیلی او را دید، تصمیم گرفت که او همسر آینده اش باشد زیرا به شدت جذب زیبایی اش شده بود. البته آن ها بعد از آن ملاقات در پشت صحنه مدت زمان طولانی یکدیگر را ندیدند اما آرمسترانگ مدام به بیلی فکر می کرد تا این که در سال 1994 دوباره یکدیگر ملاقات کردند و تصمیم به ازدواج گرفتند. 

ویز خلیفه و امبر رز

مدل معروف به نام امبر رز در شغل خودش موفقیت های زیادی به دست آورده بود اما  عاشق یکی از طرفدارانش شد و بسیار اصرار داشت که محبت و علاقه خود را به صورت علنی و عمومی اعلام کند. جالب است بدانید که او از مرد مورد علاقه اش در اینستاگرام پست منتشر کرد و او را یک فرد جذاب می دانست و بسیار خوشحال بود که توانسته است با او ازدواج کند. ازدواج آن ها کوتاه اما شیرین بود. البته این دو نفر با وجود این که از هم جدا شدند، همچنان با هم  در ارتباط هستند و مانند دو دوست به یکدیگر کمک می کنند. 

ویز خلیفه

گینت پالترو و کریس مارتین 

کریس مارتین داستان های بامزه ای را در مورد قرار گذاشتن با گینس تعریف می کند. هنگامی که پالترو وارد یک شو تلویزیونی شد، دستیار مارتین از او خواست که به پشت صحنه بیاید و صحبت هایش را با آن ها چک کند تا این که با طرفدارش به نام مارتین ملاقات کرد و همین آشنایی منجر به ازدواج آن ها شد و اکنون آن ها دو فرزند دارند. 

دنی بونادوس و امی ریلزبک 

دنی زمانی که می خواست امی را به عنوان کسی که در کارش موفق بوده تجلیل کند، عاشق او شد . در نتیجه این زوج جزء افرادی هستند که از قبل با یکدیگر آشنایی نداشتند و صرفاً به خاطر طرفدار بودنِ یکی از آن ها با هم ازدواج کرده اند. آن ها سه سال در کنار هم زندگی کردند تا اینکه در نهایت از هم جدا شدند و بونادوس با همسر دومش ازدواج کرد. 

جاستین و هیلی بیبر

جاستین از آن دسته از سلبریتی هایی است که یک نسل آرزوی ازدواج کردن با او را داشتند اما بیبر موفق به انجام این کار شد و توانست یک ازدواج عاشقانه را با او تجربه کند. هیلی از طرفداران جاستین بود. آن ها در بیرون یکی از هتل های معروف یکدیگر را ملاقات کردند و سرانجام تصمیم به ازدواج گرفتند. 

جاستین بیبر

فرجی و جاش دوهامل

جاش دوهامل همیشه روی فرجی کراش داشت تا این که توانست او را در برنامه تلویزیونی اش در لاس وگاس ملاقات کند و با علاقه زیادی که داشت خودش را به او نزدیک کرد تا اینکه در نهایت منجر به ازدواج این دو نفر در سال 2009 شد. البته موضوع خیانت باعث شد آن ها در نهایت در سال 2019 از یکدیگر جدا شوند. 

استیو و مارجوری هاروی

استیو کمدین معروف در سال 1990 در پشت صحنه برنامه کمدی خود با همسرش ملاقات کرد. این دو نفر رابطه بسیار کوتاه مدتی با هم داشتند که در سال 2005 دوباره رابطه خود را جدی کردند و استیو به شدت به او علاقه داشت. آن ها دو سال بعد با یکدیگر ازدواج کردند و اکنون خیلی شاد و خوشبخت در کنار هم هستند. 

کیم کارداشیان و کانیه وست

این دو نفر در سال 2006 یکدیگر را ملاقات کردند که علت آشنایی آن ها دوست کیم کارداشیان به نام پاریس هیلتون بود. چند سال بعد در سال 2012 این دو نفر با یکدیگر همکاری هایی را انجام دادند و رابطه آن ها کمی جدی شد تا این که در سال 2014 با هم ازدواج کردند و اکنون صاحب چهار فرزند هستند. 

کیم کارداشیان

ادام و جکی سندلر

ادام بعد از اینکه جکی به یک مدل و بازیگر معروف تبدیل شده بود، او را ملاقات کرد. از قبل به او علاقه مند بود. این دو نفر خیلی زود با یکدیگر وارد رابطه شدند و در سال 2003 با یکدیگر ازدواج کرده و اکنون دو دختر دارند و  به شدت در شغلشان از هم حمایت می کنند. 

متیو لوئیس و انجلا جونز

آنجلینا جونز یکی از طرفداران پرو پا قرص هری پاتر بود. همیشه هر نسخه ای از آن را دنبال می کرد تا اینکه با برنامه ریزی قبلی کاری کرد که در مسیر راه متیو لوئیس قرار بگیرد و حتی در یاهو هم برای او پیغام گذاشت و همین موضوع باعث شد که تنها دو سال بعد با یکدیگر ازدواج کنند. 

کیرا سجویک و کوین بیکن 

این دو نفر زوج فوق العاده جذاب هالیوودی هستند و کیرا اولین بار زمانی کوین را ملاقات کرد که فقط 12 سال داشت و برنامه های او را به شدت دنبال می کرد تا اینکه کم کم بزرگ شد و به سن جوانی رسید و به پیشنهاد برادرش تصمیم گرفت به این بازیگر اعلام کند که به او علاقه مند است. همین ابراز علاقه منجر به ازدواج این دو نفر شد و الان هم در کنار یکدیگر زندگی می کنند. 

کیرا سجویک

جری و جسیکا ساینفلد

این دو اولین بار در سال 1998 دیگر را در باشگاه ملاقات کردند . در حالی که فقط دو ماه از ازدواج قبلی جسیکا گذشته بود اما از رابطه کنونی اش رضایت بیشتری داشت. آن ها سعی کردند که در وهله اول رابطه خود را مخفیانه پیش ببرند و علنی نکنند. البته ازدواج شان سرانجام موفقی نداشت و در نهایت با طلاق به آن پایان دادند.

لالا و کارملو انتونی

این دو نفر دوست مشترک داشتند و همین موجب آشنایی آن ها شد. جالب است بدانید که آن ها هم جزء آن دسته از زوج هایی هستند که یکی طرفدار دیگری بوده است و همین موجب شد تا در سال 2010 با یکدیگر ازدواج کنند.

رینگو استار و مایورین تیگرت

آشنایی آن ها بسیار جالب بود. استار به دلیل بیماری تب و مشکلات دیگر در بیمارستان بستری بود. در حالی که تیگرت به عنوان یک طرفدار از او مراقبت می کرد و همین باعث شد که رابطه آن ها بسیار جدی شود و در سال 1965 آن را رسمی کردند و دو فرزند به این دنیا آوردند اما متاسفانه در سال 1975 از یکدیگر طلاق گرفتند. 

رینگو استار

روبن استودارد و سوراتا زوری مک کانت

آنها در سال 2006 با یکدیگر ملاقات کردند و کمی بعد تصمیم به ازدواج گرفتند. البته ازدواج آن ها مدت زمان زیادی طول نکشید زیرا در سال 2012 به دلیل مشکلات و اختلاف نظراتی که با یکدیگر داشتند، تصمیم به طلاق گرفتند.

جان تراولتا و کلی پرستون

کلی طرفدار جان بود و آن ها خیلی سال پیش در سال 1987 برای اولین بار برای تست بازیگری یکدیگر را ملاقات کردند تا این که چند سال بعد از دیدن مجدد، رابطه جدی خود را آغاز کردند و تصمیم به ازدواج گرفتند تا این که در نهایت در سال 2020، پرستون به خاطر بیماری سرطان سینه از دنیا رفت.