دهن کجی رامبد جوان درباره طلاق و ازدواج مجددش +تصاویر

رامبد جوان  متولد ۱ دی ۱۳۵۰ در تهران هنرپیشه، کارگردان و مجری ایرانی است. رامبد جوان افزون بر حضور در فیلم‌های پرشمار سینمایی، پیشینه‌ای طولانی در همکاری با صدا و سیمای  دارد و از اوایل دههٔ ۱۳۷۰، با این رسانه به همکاری پرداخت.دیدگاه‌های سیاسی‌ رامبد جوان با دعوت مردم ایران به مقاومت در سال ۱۳۹۹، مورد توجه  قرار گرفت. سفر رامبد جوان به کانادا که رسانه‌ها آن را برای زاده شدن فرزندش در آنجا دانستند نیز حواشی فراوانی در رسانه‌های ایرانی، ایجاد کرد. در دورهٔ پایانی دههٔ ۱۳۹۰، جوان بیشتر با خندوانه شناخته می‌شد. همچنین رامبد جوان سه بار ازدواج کرده‌است و یک فرزند نیز دارد که در کانادا زاده شده‌است.

رامبد جوان

فیلم نگار رامبد جوان

 رامبد جوان در این ویدئو در برابر امیر پوریا نشسته و دلیل نامگذاری اسم این فیلم (نگار) را نوعی شیطنت و دهن کجی به برخی شایعات پیرامون زندگی خصوصی او درباره ازدواج با نگار جواهریان و جدایی از سحر دولتشاهی عنوان کرد.

نگار فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رامبد جوان است که فیلمنامه آن توسط احسان گودرزی نوشته شده‌است و محصول سال ۱۳۹۴ است.

این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی می‌باشد. در این فیلم نگار جواهریان، محمدرضا فروتن، مانی حقیقی، آتیلا پسیانی، افسانه بایگان، فریبا کامران، علیرضا شجاع نوری، اشکان خطیبی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلمبرداری این اثر از ۲۷ آذر ۹۴ آغاز و ۱ اسفند ۹۴ به پایان رسید و اولین نمایش آن در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر بود.

رامبد جوان

خلاصه داستان فیلم نگار رامبد جوان

این فیلم به ماجرای جنایی پرداخته جایی که نگار جواهریان نقش دختری به نام نگار را بازی می‌کند. او دختر خانواده‌ای نیمه مرفه و اصیل است، پدر او در یک معامله اقتصادی شکست خورده و با اسلحه خودکشی کرده‌است.

این تحلیلی است که پلیس نسبت به مرگ او اعلام می‌کند اما نگار این تحلیل را باور ندارد و برای رسیدن به اصل ماجرا تصمیم می‌گیرد که روزهای آخر پدر را مرور کند.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد