یسنا میرطهماسب، باران کوثری و محمدرضا غفاری را غافلگیر می‌کند!

باران کوثری  بازیگر نام آشنای سینمای ایران است. باران کوثری در سریال ملکه گدایان نقش آفرینی کرده است. باران کوثری جزء بازیگرانی است که طرفدار زیادی دارد. باران کوثری طرفدارا دو آتیشه حسن روحانی بود. باران کوثری بعدا اعلام کرد به خاطر طرفداری سیاسی که انجام داده پشیمان است.

به نظر می‌رسد یسنا میرطهماسب در پشت صحنه این سریال باران کوثری و محمدرضا غفاری را گیر انداخته و با آن‌ها یک سلفی یادگاری گرفته است.

یسنا میرطهمابسب، باران کوثری و محمدرضا غفاری را غافلگیر کرد.

یسنا میرطهماسب کیست؟

یسنا میرطهماسب بازیگر جدید و نوظهور سینما و تلویزیون ایران است. او متولد ۲۸ فروردین ۱۳۷۸ است. از مهم‌ترین آثار یسنا میرطهماسب می‌توان به بازیگری در فیلم لانتوری، سیزده، تابستان داغ و فیلم دِرِساژ اشاره کرد. پدر وی مجتبی میرطهماسب فیلمساز و مستندساز است.

یسنا میرطهماسب متولد ۲۸ فروردین ۱۳۷۸ در تهران است. وی دانشجوی رشته معماری می‌باشد و به دلیل علاقه‌اش به حرفه بازیگری روی آورده است.

باران کوثری

به خاطر آشنایی پدرش با باران کوثری که طراح لباس فیلم سیزده بود، از طریق وی به هومن سیدی معرفی شد و بعد از یک تست کوتاه برای این فیلم انتخاب شد.

بازی او در فیلم سیزده وی را تا مرز جایزه منقتدین سینما پیش برد، اما به علت سن کمی که داشت این جایزه به ساعد سهیلی رسید، یسنا در سال ۹۴ با لانتوری و سپس تابستان داغ دوباره دیده شد.

تا به حال به کلاس بازیگری نرفته و می‌گوید با مشورت‌هایی که با پدرش داشته قصد دارد کلاس‌های بازیگری و به خصوص فن بیان برود.

او از کودکی ورزش را دنبال می‌کرد و به صورت حرفه‌ای بسکتبالیست می‌باشد، حالا در کنار این ورزش بدنسازی را ادامه می‌دهد و به اندام خود خیلی حساس است.