«اسماعیل محرابی» به «خودخواسته» پیوست

«امیرحسین طالبی کاشانی» تهیه‌کننده سریال «خود خواسته»  گفت: به تازگی اسماعیل محرابی به جمع بازیگران این سریال اضافه شده است و ایفاگر یکی از نقش‌های اصلی این سریال خواهد بود.

وی افزود: تصویربرداری در لوکیشن‌های داخلی که در خیابان حجاب بود، به پایان رسید و ۴۵ در صد از کار را آنجا تصویر گرفتیم. مدتی است مشغول تصویربرداری در لوکیشن‌های خارجی و خیابانی هستیم. مدرسه در چهارراه سیروس، کلانتری، فرودگاه امام، بیمارستان و صرافی از جمله این لوکیشن ها هستند. همچنین به دلیل شیوع کرونا در این مدت مشکلاتی برای گرفتن لوکیشن داریم و به همین خاطر روندمان به کندی پیش می‌رود.

این تهیه کننده همچنین بیان داشت: بازی محمد نادری، ایمان صفا، علیرضا آرا، عزت مهرآوران و علیرضا استادی به پایان رسیده است. اما باربد بابایی هنوز بازی‌اش ادامه دارد و یک ماه و نیم تا پایان تصویربرداری مان باقی مانده است.

وی درباره زمان پخش گفت: تصمیم‌گیری بر این بود که بعد از ایام محرم و صفر پخش شود اما به خاطر کندی روند تولید به دلیل افزایش ابتلا به کرونا احتمالا اواخر پاییز به پخش برسیم.

علیرضا بذرافشان کارگردانی و علی دادرس و امیرعلی نبویان نویسندگی این سریال را به عهده دارند. این سریال کمدی معمایی است و طنز صرف نیست و داستانی شیرین دارد.