طلاق نیوشا ضیغمی واقعیت دارد؟

به تازگی خبری مبنی بر طلاق  نیوشا ضیغمی  بازیگر معروف ایرانی از​ همسرش منتشر شده است. شایعه پیرامون هنرمندان و چهره های معروف همۀ وقت وجود داشته و دارد. بازیگر سریال در چشم باد مدتی بود که بدون همسرش در مراسم های گوناگون آماده میشد. همین موضوع کافی بود تا بازار شایعات مبنی بر طلاق نیوشا ضیغمی و همسرش داغ شود.

طلاق نیوشا ضیغمی واقعیت دارد؟

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی «متولد ۱۸ تیر ۱۳۵۹ در تهران» بازیگر زن ایرانی هست وی دانش‌فرهیخته رشته روانشناسی کودک در دانشگاه شهید بهشتی هست. روشا ضیغمی «بازیگر» خواهر کوچک تر اوست.

نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به جهان آمد.

او و خانواده اش در خیابان میرداماد زندگی می کردند. نیوشا ضیغمی بعد از اتمام دبیرستان، لیسانس خودرا در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفت.

طلاق نیوشا ضیغمی واقعیت دارد؟

شروع فعالیت هنری نیوشا ضیغمی

بلافاصله بعداز فارغ‌التحصیلی از این کلاس‌ها در مجموعهٔ تاریخی در چشم باد که در شهر تاریخی ماسوله فیلم‌برداری شده بود نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد. او سپس در اولین تجربه سینمایی خود در فیلم تردست به کارگردانی محمدعلی سجادی ایفای نقش کرد و همین فیلم سبب همکاری دوباره ضیغمی و محمدعلی سجادی در فیلم شوریده گشت و برای بازی در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین از بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد و با بازیگرانی چون هدیه تهرانی رقابت کرد. البته اکران فیلم شوریده با چند سال تأخیر باعث شد که از این فیلم استقبال زیادی نشود. وی سپس در فیلم‌ سینمایی های مواجهه، گناه من، بازی کرد که این دو فیلم هم با چند سال تأخیر و به صورت محدود اکران شدند.

طلاق نیوشا ضیغمی واقعیت دارد؟

شغل شوهر نیوشا ضیغمی چیست؟

آرش پولاد خان، همسر نیوشا ضیغمی به تجارت نقره میپردازد و محصولاتش را دریک گالری به ارباب رجوع ارائه میکند.

طلاق نیوشا ضیغمی واقعیت دارد؟

 

طلاق نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی با انتشار یک عکس از شناسنامه در اینستاگرامش خبر جداشدن از همسرش را قطعی اعلام کرد.استوری گذشته نیوشا ضیغمی و بایگانی کردن تصاویر همسرش این شائبه را بوجود آورد که از همسرش جدا شده است، اما استوری خود را بعد از ساعاتی حذف کرد و تصاویر همسرش را از بایگانی خارج نمود. همچنین حضور نیوشا ضیغمی به همراه همسرش در مراسم توزیع فیلم ثبت با سند برابر هست به شایعات اتمام داد.

طلاق نیوشا ضیغمی واقعیت دارد؟

 

نیوشا ضیغمی با حضور در توزیع خصوصی فیلم ثبت با سند برابر هست به همراه همسرش به شایعه های جدید پیرامون جدایی شان اتمام دادند. نیوشا ضیغمی در این مراسم اعلام کرد که جدایی او از همسرش تنها یک شایعه هست و حضور او بدون همسرش در مراسم های گوناگون تنها یک رخداد بوده و در این مراسم از حضور همسرش تشکر کرد.

طلاق نیوشا ضیغمی واقعیت دارد؟