تبریک تولد سیما تیرانداز به سبک فریبا نادری /عکس

  فریبا نادری با انتشار این عکس نوشت:

آدم‌هایی هستند که "خوبند"خوب بودن درونشان نفوذ کرده،آمده‌اند که مهر بیاورند سیما جونم شما خودِ خودِ خوبی هستی. تولدتون مبارکمون

تبریک تولد سیما تیرانداز به سبک فریبا نادری /عکس

سیما تیر انداز چند ساله می شود؟

سیما تیرانداز متولد 9 شهریور 1351 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد و فوق لیسانس کارگردانی و بازیگری از دانشکده سینما تئاتر می باشد که تجربه دو زندگی زناشویی دارد.

علاقه از کودکی

از کودکی رویای بازیگری داشتم حتی یادم می آید در دنیای بازی کودکانه با دختر عمویم عهد کردیم که من بازیگر و او مهندس شیمی شود. در حدی این قول و قرارمون جدی بود که حتی سوزن آوردیم و با خون انگشتانمون قول دادیم به هدفمون برسیم حالا من بازیگرم و دختر عمویم مهندس شیمی است.

عکس دو نفره سیما تیرانداز و فریبا نادری

ازدواج اول تا طلاق

سیما تیرانداز در سال 1374 وقتی 23 ساله بود با ناصر هاشمی بازیگر  39 ساله ازدواج کرد که آشنایی این دو در سال 1372 در بازی های تئاتر شروع شد. این زوج اما در سال 1382 بعد از 8 سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

عکس دو نفره سیما تیرانداز و فریبا نادری

ازدواج دوم و پسرش

خانم سیما تیرانداز برای بار دوم با آقای مجید جوزانی ازدواج کرد و از وی صاحب پسری بنام آریانا 12 ساله است ، آقای جوزانی سابقه بازیگری در دهه هشتاد را دارد.

در مور شغل فرزندم هیچ اصراری به اینکه کار مرا دنبال کند ندارم او کلاس پیانو و زبان می رود و در کنار آن ها کلاس اسکواش را هم دنبال می کند ف شاید بخواهد بعدها ورزشکار شود.

عکس دو نفره سیما تیرانداز و فریبا نادری