لاکچری بازی ساره بیات با همسرش علیرضا افکاری !

ساره بیات  بازیگر مشهور کشورمان است. ساره بیات فارغ التحصیل صنایع فرش است. ساره بیات با علیرضا افکاری موزیسین ازدواج کرده است. چند عکس از ساره بیات و همسرش در خودرو منتشر شده است. در ادامه یکی دیگر از عکس های جدید ساره بیات را با همسرش مشاهده می کنید.

لاکچری بازی ساره بیات با همسرش علیرضا افکاری !

ازدواج ساره بیات با علیرضا افکاری

ساره بیات بازیگر جوان سینمای ایران است که سال گذشته خبر ازدواجش با علیرضا افکاری موزیسین و آهنگساز معروف به طور رسمی اعلام شد. او به تازگی در سریال گیسو ساخته منوچهر هادی ایفای نقش کرد. امروز در پرشین وی می خواهیم تازه ترین عکس ساره بیات با همسرش را برای شما قرار دهیم

عکس ساره بیات با همسرش

لاکچری بازی ساره بیات با همسرش علیرضا افکاری !

درباره ساره بیات بیشتر بدانید

ساره بیات زادهٔ ۱۴ مهر ۱۳۵۸ بازیگر ایرانی است. او تاکنون نامزد دریافت بیش از ۲۰ جایزه شده‌است. ساره بیات در روز ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده مؤسسه کارنامه می‌باشد که از ۲۲ سالگی وارد تئاتر شد و از سال ۱۳۸۴ با سریال یک مشت پرعقاب جلوی دوربین رفت. پدر و مادرش مخالف ورودش به عرصه بازیگری بودند به همین دلیل به‌صورت پنهانی رشته دانشگاهی اش را هنر انتخاب کرد تا یواشکی وارد بازیگری شود.

او فارغ‌التحصیل صنایع فرش و سفیر صنایع دستی است. او که دارای مدرک بازیگری از مؤسسه کارنامه است بازیگری تئاتر، تلویزیون و سینما را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرد. ساره بیات علاوه بر بازیگری، طراحی لباس و نقاشی نیز انجام می‌دهد. او با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد سینما شد.

ساره بیات در فیلم جدایی نادر از سیمین

بیات در سال ۱۳۸۹ برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین انتخاب شد و در ادامه نیز،خود جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن انجمن منتقدان فیلم لندن و به همراه لیلا حاتمی،سارینا فرهادی و کیمیا حسینی خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم برلین را دریافت کرد.وی در سال ۱۳۹۶ جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره حافظ برای سریال عاشقانه دریافت کرد.

ساره بیات در یک خانواده ۴ نفره بزرگ شده و تنها یک خواهر کوچکتر از خود بنام,سَروین دارد که همسر رضا قوچان نژاد (فوتبالیست) است. همسر او علیرضا افکاری، آهنگساز و تنظیم‌کننده ایرانی، است.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.