آخرین بازی علی انصاریان در سینما+ عکس

فیلم‌های سینمایی « رمانتیسم عماد و طوبا » ساخته کاوه صباغ‌زاده و «طبقه یک و نیم» اثر نوید اسماعیلی موفق به اخذ پروانه نمایش شدند.

پروانه نمایش دو فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده و «طبقه یک و نیم» به کارگردانی نوید اسماعیلی صادر شد. 

در خلاصه داستان فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» که برای نخستین بار در سی و نهمین دوره از جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، آمده است: «وقتی سرنوشت برای اولین بار عماد و طوبا را روبه‌روی هم قرار داد، هر دو خوب می‌دانستند که عشق بیشتر یک مهارت است تا هیجان و تپش قلب و خارش پوست.»

آخرین بازی علی انصاریان در سینما+ عکس

الناز حبیبی، حسام محمودی و مرحوم علی انصاریان از جمله بازیگران فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» هستند و مهدی صباغ‌زاده نیز تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده دارد.  «رمانتیسم عماد و طوبا» آخرین نقش‌آفرینی مرحوم علی انصاریان در سینما به شمار می‌آید. 

همچنین فیلم سینمایی «طبقه یک و نیم» نیز کمدی اجتماعی با فضایی خاص است که نخستین اثر سینمایی نوید اسماعیلی در مقام کارگردان محسوب می‌شود.

داستان این فیلم در کارخانه‌ای می‌گذرد که مدیرعامل آن روزی با ورود به محل کار، متوجه اتفاقاتی غیرمنتظره می‌شود و همین سرآغاز ماجراهای مختلف فیلم است. مهدی هاشمی، مهران رجبی، صحرا اسدالهی، سیروس همتی، خسرو احمدی، قاسم زارع، شهره سلطانی، بهروز پناهنده‌، رامتین پورقاسمیان، مهدی موسوی، مهرداد عزیزی پارسا، مریم فرجی و امیرمحمد متقیان همراه با مانی سقاباشی به عنوان بازیگر خردسال، ترکیب بازیگران  «طبقه یک و نیم» را تشکیل می‌دهند.