بازیگر نقش سارا در سریال تولدی دیگر +تصاویر

بازیگر نقش سارا در سریال تولدی دیگر را بیشتر بشناسید. گلشید اقبالی  نقش سارا در سریال تولدی دیگر را برعهده داشت. گلشید اقبالی بازیگر نقش سارا در سریال تولدی دیگر نوه ناصر گیتی جاه ، از هنرپیشگان قدیمی کشورمان می باشد.

بازیگر نقش سارا در سریال تولدی دیگر

بیوگرافی گلشید اقبالی

بازیگر نقش سارا در سریال تولدی دیگر  متولد ۱۱ آذر ۱۳۷۹ تهران بوده و نوه ناصر گیتی جا می باشد پدربزرگش از بازیگران پیشکسوت تئاتر سینما و تلویزیون بود و به همین دلیل گلشید اقبالی وارد دنیای بازیگری شد.

بازیگر نقش سارا در سریال تولدی دیگر

بازیگر نقش سارا در سریال تولدی دیگر کیست؟

گلشید اقبالی در سریال « تولدی دیگر » به کارگردانی داریوش فرهنگ  و تهیه کنندگی بیژن بیرنگ و مسعود رسام نقش « سارا » را بازی کرده است ، این سریال در سال 1378 از شبکه تهران پخش شده است .

کاراکتر سارا نامی دختر فروغ و حمید یکی از سه کودکی هست که در این سریال فرزندان خانواده نامی بودند.

سریال تولدی دیگر مجموعه تلویزیونی به کارگردانی داریوش فرهنگ و تهیه کنندگی مسعود رسام و بیژن بیرنگ و با بازی لعیا زنگنه است. این سریال محصول سال ۷۷ و در ژانر دارم، تخیلی و اجتماعی ساخته شده است.

بازیگر نقش سارا در سریال تولدی دیگر

سریال تولدی دیگر روایتگر ماجرای زن و شوهری مرفه ای است که در آستانه طلاق هستند و بچه هایشان این میان بلاتکلیف، زن و شوهر موقع رفتن به یک میهمانی در لواسان در حین مشاجره دچار حادثه شده و ماشین به دره سقوط می کند و آتش می گیرد.

بازیگر نقش سارا در سریال تولدی دیگر