تبریک تولد فرزاد حسنی به سبک نیلوفر لاری پور+ عکس

نیلوفر لاری پور با انتشار این عکس نوشت: من کنار دوستانم از همیشه خوشبخت‌ترم. اصلا زندگی بدون بعضی از آدم‌ها برایم غیرقابل تصور است خصوصا آنها که ذات و وجودشان برایم محترم و قابل اتکاست.

دوستی من و فرزاد یکی از اتفاقات دوست‌داشتنی زندگی است؛ از همان بیست سال پیش که برای اولین بار در دفتر محمد حسن‌زاده عزیز، دیدمش تا همین ثانیه اکنون که روز تولد اوست.

تبریک تولد فرزاد حسنی به سبک نیلوفر لاری پور+ عکس

معلومات، توان سخنوری، بازیگری، سواد ادبی و سینمایی‌ و هزار و یک ویژگی دیگرش  قابل ستایش است اما چیزی که او را برای من از دیگران متمایز می‌کند مرام و معرفتش در رفاقت است که همان دًر گران است که به هر کس ندهند.

تولدت مبارکمان باشد

۴۴ سالگی‌ات را فراموش کن که این سال‌ها فقط برای فراموشی خوب است.

بیوگرافی نیلوفر لاری پور

نیلوفر لاری پور (زادهٔ ۲۷ مرداد ۱۳۴۹) شاعر، ترانه‌سرا و روزنامه‌نگار آزاد ایرانی است. از کارهای او می‌توان به کتاب‌های او.‌: بی من فروغ نخوان، اگر تا هفت بشماری، آلزایمر، عسل و فرورین، خاکستری تر از همیشه، عشق کوچک من، خواب دم صبح، امروز چندشنبه است؟، هزار و یک شب من، زیبای اساطیری، اشاره کرد او همچنین ترانه‌های پر پرواز، شب برهنه، و … سروده است. او در نشریهٔ چلچراغ مطلب می‌نویسد.[۱]او در برنامه اینترنتی آبان که با محوریت بانوان است به عنوان مجری و نویسنده فعالیت داشت و سرپرست نویسندگان برنامه رادیو هفت بود او در سه تئاتر به عنوان بازیگر حضور داشته است.