نحوه آشنایی و نامزدی سام اصغری و خواننده آمریکایی

این خبر چند روز پس از آن مطرح می‌شود که پدر بریتنی اسپیرز در دادگاهی در لس‌آنجلس برای پایان دادن به قیمومیت مالی ۱۳ساله خود بر زندگی و پول این خواننده اقدام کرد.

نحوه آشنایی و نامزدی سام اصغری و خواننده آمریکایی

حلقه نامزدی ۷۰ هزار دلاری

بریتنی اسپیرز ۳۹ساله در اینستاگرام خود با انتشار ویدئویی نوشت: «نمی‌توانم… باور کنم.» او در این ویدئو حلقه نامزدی خود را نشان می‌دهد و در پاسخ به سوال سام اصغری که از او می‌پرسد انگشتر را دوست دارد؟ می‌گوید: «بله».

اصغری نیز در صفحه اینستاگرام خود عکسی از بریتنی اسپیرز منتشر کرده که در آن حلقه نامزدی ۷۰ هزار دلاریش را نشان می‌دهد.

شرکت فوراور دیاموندز نیویورک در بیانیه‌ای گفت که این حلقه یک انگشتر الماس چهار عیار است که داخل نگین آن کلمه «شیر زن» (ماده شیر-lioness) حکاکی شده است، نامی است که سام اصغری این خواننده را با آن صدا می‌کند.

چگونگی آشنایی

این زوج در سال ۲۰۱۶ در ضبط موزیک ویدئوی «مهمانی دخترانه» همدیگر را ملاقات کردند. سام اصغری ۲۷ساله مربی پرورش اندام و بازیگر است. وی ایرانی تبار است.

براندون کوهن، مدیر برنامه‌های اصغری گفت که سام در خانه اسپیرز در کالیفرنیای جنوبی از او خواستگاری کرده است.

بریتنی اسپیرز ماه ژوئن به قاضی در اعتراض به ادامه قیمومیت مالی پدرش گفته بود که می‌خواهد با سام اصغری ازدواج کند و از او بچه‌دار شود.

اسپیرز پیش از این با کوین فدرلین ازدواج کرده بود و از او دو پسر ۱۴ و ۱۵ساله دارد. آن‌ها در سال ۲۰۰۷ از یکدیگر طلاق گرفتند. او پیش از آن هم در سال ۲۰۰۴ با جیسون الکساندر، دوست دوران کودکی خود ازدواج کرده بود که تنها ۵۵ ساعت دوام آورد.