ماجرای لباس زنانه پوشیدن نوید محمدزاده

نوید محمدزاده بازیگر مشهور ایرانی و همسر فرشته حسینی درباره فداکاری های خود در هنر این کشور صحبت می کند که با گرفتن 4 میلیون تومان حاضر شده لباس زنانه بپوشد !

نوید محمدزاده در سال 1400 حاشیه های بسیار زیادی را تجربه کرد. مهم ترین آن ازدواج با فرشته حسینی بازیگر ایرانی افغانستانی است که جنجالی شد و متاسفانه عده ی زیادی از مردم او را به خاطر این انتخابش مورد انتقاد قرار دادند و خب افرادی که برای آنها آرزوی خوشبختی کردند هم کم نبودند.نوید محمدزاده بعد از مدت ها انتشار تصویر لباس های ست شده با فرشته حسینی بالاخره خبر رابطه عاشقانه خود را تایید کرد و بعد از مدتی مراسم عقد خود را برگزار نمود و رسما فرشته حسینی همسر او شد. البته نوید محمدزاده به دلیل اینکه با یک دختر ایرانی افغانستانی ازدواج کرده بارها مورد حمله منتقدان قرار گرفته و حتی برخی از فن های او هم بر علیه او مطلب منتشر کردند !

ماجرای لباس زنانه پوشیدن نوید محمدزاده

نوید محمدزاده با همه ی حاشیه هایش همچنان یکی از برترین بازیگران مرد کشور است : نوید محمدزاده یکی از پرافتخارترین بازیگران سینمای ایران محسوب می شود. 2 بار پیاپی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر و همچنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ گردیده است. همچنین برای بازی در فیلم بدون تاریخ بدون امضاء موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد بخش افق های جشنواره ونیز شد.

حجم ویدیو: 4.64M | مدت زمان ویدیو: 00:00:37