پست عاشقانه شقایق دهقان /عکس

شقایق دهقان  عکس جدیدی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است. شقایق دهقان بازیگر سریال های طنز به تازگی وارد دنیای مجازی شده است. شقایق دهقان  که پیش از این در سریال های طنز و درام زیادی ایفای نقش کرده است. شقایق دهقان تا چند ماه پیش صفحه ای در اینستاگرام نداشت اما به تازگی وارد این شبکه اجتماعی شده است. شقایق دهقان با ایفای نقش در سریال ساختمان پزشکان در دل مردم ایران جا باز کرد و نقشی را بازی کرد که برای همیشه در تاریخ سریال سازی ماندگار شد.

در ادامه پست جدید این بازیگر در فضای مجازی را مشاهده می کنید. 

پست عاشقانه شقایق دهقان /عکس

بیوگرافی شقایق دهقان

شقایق دهقان بازیگر معروف با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود، آن را به روز رسانی کرد. شقایق دهقان متولد ۴ اسفند ۱۳۵۷، گیسن، آلمان است. او بازیگر و نویسندهٔ ایرانی است.همسر شقایق دهقان مهراب قاسم‌خانی نویسنده و طراح صحنۀ تلویزیون است که در جریان مجموعهٔ تلویزیونی پاورچین با هم آشنا شدند.

فعالیت او در سریال‌های نود شبیِ مهران مدیری است. از بازی‌های معروف او ایفای شخصیت «خانم شیرزاد» در مجموعهٔ تلویزیونی ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۰ است. او از سال ۱۳۹۴ در برنامۀ خندوانه، به اجرای استند آپ کمدی پرداخت و در سال ۱۳۹۶ به همراه مهراب قاسم‌خانی به عنوان داوران بخش استند آپ کمدی جشنوارۀ هنری پارسی زبانان اروپا انتخاب شدند.