دورهمی دوستانه لیندا کیانی بدون ماسک! /عکس

لیندا کیانی  متولد 23 شهریور 1359 در آبادان است. لیندا کیانی یکی از بازیگران معروف و کم حاشیه فضای مجازی است. لیندا کیانی در یک خانواده آبادانی با یک خواهر و چهار برادر دیگر بزرگ شد. لیندا کیانی فعالیت گسترده ای در فضای مجازی دارد. دورهمی لیندا کیانی با دوستانش را ببینید.

دورهمی دوستانه لیندا کیانی بدون ماسک! /عکس

تحصیلات لیندا کیانی

لیندا کیانی بازیگر جوان کشورمان و اهل خطه جنوب و شهر آبادان است. لیندا کیانی تحصیلات دانشگاهی دارد و فلسفه خوانده است. لیندا کیانی شلوغ به دنیا آمده و یک خواهر و چهار برادر دارد. لیندا کیانی با فیلم سینمایی آقای هفت رنگ سال 1387 بازی در سینما را تجربه کرد. مدتی شایعه شده بود لیندا کیانی با ایمان حضرتی (بازیگر) ازدواج کرده است که دلیل آن صرفا چند عکس مشترک در پشت صحنه فیلمی بود که بعدا تکذیب شد.

بیوگرافی لیندا کیانی

لیندا کیانی، زاده شهریور ۱۳۵۹ در آبادان بازیگر تلویزیون و سینما می باشد. ولی فارغ التحصیل رشته فلسفه است. لیندا کیانی در چندین فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی فعالیت داشته است.

شروع فعالیت‌های هنری لیندا کیانی

فعالیت‌های هنری را با شرکت در دوره‌های آموزش بازیگری در کلاس‌های آموزشی تحت نظارت  محمدرضا شریفی نیا  آغاز کرد. پس از این دوره، با معرفی شریفی نیا، وارد مجموعه بازیگران سریال تلویزیونی ساعت شنی شد و با بازی در این مجموعه تلویزیونی در نقش "مهتاب"، توجه علاقه مندان سینما را به بازی و توانایی‌های خود جلب کرد.