بازیگر نقش کژال سریال نون خ +تصاویر

  صبا ایزدپناه  بازیگر نقش کژال سریال نون خ می باشد. صبا ایزدپناه تا قبل از سریال نون .خ در قاب تلویزیون دیده نشده بود اما یک بازیگر حرفه‌ای است که در عرصه تئاتر تجربه‌های زیادی دارد و موفقیت‌های گوناگونی را کسب کرده است.

بازیگر نقش کژال سریال نون خ +تصاویر

نقش کژال در سریال نون خ یکی از نقش های خاص و متفاوت این سریال است که بازیگر آن میبایست از توانمندی های خاصی برخوردار می بود. شاید به همین علت بازیگر نقش کژال در سریال نون خ از میان بازیگران قوی در حوزه ی تئاتر انتخاب شده است. صبا ایزدپناه بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون متولد دی ماه سال ۱۳۶۹ در تهران،فارغ التحصیل مقطع لیسانس و فوق لیسانس رشته بازیگری تئاتر است. چهره ی مطمئن، قدرت صدا و اجرای بی نقش صبا ایزدپناه از مواردی است که توانمندی اجرای نقش های سخت و خاص را توسط او بالا برده است. کژال در نون خ هم از این قاعده مستثنی نبوده و نقش دختری غیرتی، با قدرت صدای زیاد و البته کمی خشن و دور از روحیات دخترانه را بازی می کند که البته قلبی عاشق خانواده و پدرش دارد.

بازیگر نقش کژال سریال نون خ +تصاویر

 صبا ایزدپناه بازیگر نقش کژال سریال نون خ بازیگر و مدرس تئاتر متولد دی ماه ۱۳۶۹ در تهران و فارغ التحصیل رشته هنرهای نمایشی و سینما از دانشگاه هنر در مقطع کارشناسی ارشد می باشد.

بازیگر نقش کژال سریال نون خ +تصاویر

آثار فیلم و سریال صبا ایزدپناه

دولوروسا به کارگردانی امین سعدی
دانتون کاری از حامد اصغرزاده
مدآ ساخته مهگل صابری
وقتی کبوترها ناپدید شدند و رومولیت به کارگردانی هستی حسینی
من کوش هستم
کارخانگی کاری از نرگس بهروزیان
رویای یک نیمه شب تابستان
بین خودمان باشد کاری از مصطفی کوشکی
آمدیم نبودید رفتیم به کارگردانی رضا حدید
و نمایش هایی چون هفت ، آرش ،شین و مرد بالشی، سرزمین بادکنک ها و شهر ما و آدم آدم است ساخته خود خانم ایزدپناه …نقش آفرینی کرده است.

بازیگر نقش کژال سریال نون خ +تصاویر