عکس جدید شهاب حسینی و پسرش

شهاب حسینی  بازیگر پر آوازه تئاتر و سینمای ایران یکی از پر طرفدارترین بازیگران ایرانیست.شهاب حسینی در بیشتر فیلم های خوب سینمایی ایفای نقش کرده است.شهاب حسینی چندین بار در جشنواره های معتبر خارجی جایزه بهترین بازیگر را از آن خود کرده است.شهاب حسینی در 22 سالگی با پریچهر قنبری ازدواج کرده و دو فرزند پسر دارد.

عکس جدید شهاب حسینی و پسرش

بیوگرافی شهاب حسینی

سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است که در تاریخ ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در شهر تهران به دنیا آمد.شهاب اولین فرزند یک خانواده شش نفره است و یک برادر و دو خواهر دیگر هم دارد.

سیدفخرالدین حسینی پدر شهاب حسینی از دبیران آموزش و پرورش بود که دستی در ترجمه و تالیف کتاب داشت و چندین رمان و کتاب ترجمه شده توسط او منتشر شد. پدر شهاب حسینی بهمن ماه سال 93 درگذشت.

عکس جدید شهاب حسینی و پسرش

مادر شهاب حسینی یک امدادگر سیار بود و شغل مادرش باعث شد تا چند سالی از کودکی شهاب حسینی در خرم آباد سپری شود.این هنرمند کشورمان در سال 1374 درحالی که تنها 22 سال داشت با پریچهر قنبری همسرش آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج گردید.

عکس جدید شهاب حسینی و پسرش

شهاب حسینی که قصد مهاجرت به کانادا را داشت و برای این کار حتی حاضر به انصراف از دانشگاه شده بود باید خدمت سربازی را پشت میگذاشت و به همین منظور زمانی که برای خداحافظی با دوستانش در دانشکده هنرهای زیبا به دانشگاه تهران رفته بود برای اولین بار همسرش پریچهر قنبری را دید و این دیدار به آشنایی های بعدی زیر نظر خانواده و ازدواج ختم شد.

عکس جدید شهاب حسینی و پسرش

نظر شهاب حسینی راجع به ازدواج

تا قبل از این که همسرم را ببینم، قصد ازدواج نداشتم تا این که روزگار ما را در برابر هم قرار داد. به او پیشنهاد آشنایی دادم اما همسرم هیچ اعتقادی به اینگونه دوستی ها و آشنایی ها نداشت و گفت:اگر کسی واقعا عاشق است و تمایل قلبی برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش دارد، باید در این راه صادقانه گام بردارد و بنابراین موضوع را با خانواده ام در میان گذاشتم و مصمم به ازدواج شدم.

عکس جدید شهاب حسینی و پسرش