فریبا متخصص در لباس زنان محلی /عکس

فریبا متخصص  یکی از بازیگران خوب ایرانی است. مبنع این تصویر اینستاگرام فریبا متخصص است.فریبا متخصص هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از فریبا متخصص را ملاحظه می‌کنید.

فریبا متخصص در لباس زنان محلی /عکس

بیوگرافی فریبا متخصص

فریبامتخصص (زاده 1 مرداد 1340 در بروجرد) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. او در سریال شهرزاد ایفای نقش کرده است وی همچنین در رادیو نیز به عنوان گوینده نمایش های رادیویی و دوبلر فعالیت می کند فریبا متخصص در 1 مرداد ماه سال 1340 در بروجرد متولد شد. کار هنری خود را از سال 1360 با تئاتر آغاز کرد.
او فعالیت خود را در تلویزیون و رادیو به ترتیب از سال های 1362 و 1368 آغاز نمود و در سال 1370 به عرصه سینما راه یافت. وی در سال 1370 موفق به اخذ مدرک کارشناسی در رشته جامعه شناسی شد. شنگول و منگول، شب زمستانی، سیب سرخ حوا و ماه پیشونی از جمله آثار او در سینما هستند.

خانواده،ازدواج وفرزند

پنج خواهر و برادر دارم و یک پسر 17 ساله به نام پوریا پور بهرامی که در زمینه بازیگری فعالیت دارد.

شایعات ازدواج

در برخی سایت ها عنوان شده وی همسر مهران مدیری یا علی عمرانی است که این موضوع صحت ندارد و همسرش یک فرد غیر هنری با نام فامیلی پور بهرامی می باشدهمسر واقعی مهران مدیری و مادر فرهاد مدیری و شهرزاد مدیری فرزندان مهران مدیری رشته اش هنری بوده و ادبیات. او خانه دار است و برای خودش می نویسد و هیچ وقت دغدغه انتشار نوشته هایش را نداشته. اسم فرهاد را هم مادرش انتخاب کرده و بعد از آن مهران مدیری زیاد از این اسم در شخصیت های تلویزیونی اش استفاده کرده است.