بیوگرافی بازیگران سریال سرجوخه +تصاویر

سریال سرجوخه یک درام جاسوسی اجتماعی است که توسط  احمد معظمی کارگردان سریال خانه امن  برای شبکه سه سیما ساخته شده است. برخی از بازیگران خانه امن در این سریال نیز حضور دارند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و عکس ها و بیوگرافی بازیگران سریال سرجوخه در ادامه با ما در افکارنیوز همراه باشد.

داستان سریال سرجوخه

«سرجوخه» با روایت دو قصه موازی ، به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان که از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه ها و کشمکش های متفاوت هستند می پردازد که هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه شان قرار می گیرد.

زمان پخش و تکرار سریال سرجوخه

مجموعه تلویزیونی سرجوخه به زودی هر شب ساعت 20:45 از شبکه سه سیما پخش ودر ساعت های 1:30 بامداد، 10:00 صبح و 14:30 بعد از ظهر روزبعد تکرار آن بـه نمایش گذاشته میشود.

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال سرجوخه

دراین مجموعه تلویزیونی حمیدرضا محمدی، سامان صفاری، قربان نجفی، نیلوفر کوخانی، حبیب دهقان نسب و… بـه نقش آفرینی پرداخته اند.

بیوگرافی حبیب دهقان نسب

بیوگرافی بازیگران سریال سرجوخه

حبیب دهقان نسب متولد ۱۳۲۸ در شیراز می‌باشد. وی بـه خاطر عشق بـه بازیگری تحصیلات خودرا در همین رشته انتخاب کرد، او فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران اسـت. در تلویزیون با سریال در پناه تـو چهره شد و بـه شدت بـه شهرت رسید. در پناه تـو نام سریالی ایرانی بـه کارگردانی حمید لبخنده و محصول سال 1374 اسـت. این سریال برای نخستین بار از شبکه 2 پخش شد.

 

بیوگرافی سامان صفاری در نقش کیان

بیوگرافی بازیگران سریال سرجوخه

سامان صفاری «زاده ۳۰ شهریور۱۳۶۶» بازیگر سینما و تلویزیون و مدل اهل ایران اسـت. اصالتا اهل شهر یزد می‌باشد و دو تا برادر دارد بـه نام های ابوالفضل و اشکان کـه فیلمنامه نویس و تهیه کننده هنری و ساکن کشور آلمان می باشند. سامان صفاری تحصیلات خودرا تا مقطع کارشناسی در رشته جهان گردی ادامه داده اسـت و بـه‌طور اتفاقی و با رفتن بـه کلاس‌های آزاد، «از سال۸۶» وارد حرفه بازیگری شد.

بیوگرافی نیلوفر کوخانی در نقش رزی

بیوگرافی بازیگران سریال سرجوخه

نیلوفر کوخانی بازیگر سینما و تلویزیون و دستیار کارگردان در 2 شهریور 1369 در تهران متولد شده اسـت. خانم کوخانی فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی و دانش آموخته طراحی لباس و فشن دیزاین از مجتمع فنی تهران می باشد. او دوره های بازیگری را نزد کارگردان مطرح کشور آقای فریدون جیرانی گذرانده اسـت فعالیت خودرا از پشت صحنه بعنوان دستیار کارگردان شروع کرده اسـت.

بیوگرافی آرش آصفی در نقش ابراهیم

بیوگرافی بازیگران سریال سرجوخه

آرش آصفی بازیگر سینما و ایفاگر نقش بکیر بن حر در فیلم رستاخیز متولد سال ۱۳۵۷ در ساوه اسـت. وی فعالیت سینمایی خودرا از سال ۱۳۸۳ با فیلم مواجهه آغاز کرد. او بازی در سریال‌های مدینه و روزهای بـه یادماندنی را در کارنامه دارد. آصفی برای نخستین در تلویزیون حضور یافته و سال ۱۳۸۰ در سریال وقایع نگاری یک جنایت از پیش اعلام شده بـه کارگردانی عباس رافعی بازی کرده اسـت.

بیوگرافی نازنین کیوانی در نقش آوین

بیوگرافی بازیگران سریال سرجوخه

نازنین کیوانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران و متولد 2 شهریور 1367 در تهران اسـت. نازنین کیوانی پس از گرفتن دیپلم در دانشگاه هنر مشهد در رشته گرافیک ادامه داد و الان مدرک کارشناسی گرافیک و هم چنین معماری را از دانشگاه آزاد مشهد دارد. نخستین بار بدون هیچ تجربه قبلی و بدون حضور در کلاس بازیگری با سریال احضار درسال 94 بـه کارگردانی و تهیه کنندگی رامین عباسی زاده جلوی دوربین رفت.

 

 

بیوگرافی قربان نجفی در نقش رامین کشمیری

بیوگرافی بازیگران سریال سرجوخه

قربان نجفی متولد ۱۳۴۷ در فیروزآباد استان فارس، بازیگر سینما اهل ایران اسـت. فارغ‌التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر می باشد. قربان نجفی در عشایر قشقایی بدنیا آمده اسـت، او از رادیو شروع کرد ودر تلویزیون و سینما هم بازی کرده اسـت. قربان نجفی متاهل می باشد و یک پسر بـه نام مانی دارد کـه متولد ۳۱ مرداد ماه سال ۱۳۹۲ اسـت.

 

بیوگرافی حمیدرضا محمدی در نقش غلامرضا

بیوگرافی بازیگران سریال سرجوخه

آقای حمیدرضا محمدی دوبلور و بازیگر ایرانی درسال ۱۳۶۵ در تهران بدنیا آمده اسـت. او دارای دیپلم ریاضی فیزیک از دبیرستان البرز تهران و مدرک لیسانس در رشته فیلمسازی و کارگردانی و تدوین می‌باشد. این بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر علاوه بر تحصیل در رشته ی کارگردانی و تدوین و فیلم سازی ،دوره های پیشرفته بازیگری تئاتر را درسال ۱۳۸۶ در موسسه کارنامه گذرانده و از دوران دانشجویی وارد عرصه بازیگری شده اسـت.

 

 

بیوگرافی علیرضا جلالی تبار

بیوگرافی بازیگران سریال سرجوخه

علی‌رضا جلالی‌تبار  متولد ۱۳۵۷در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. او فارغ‌التحصیل هنرستان صدا و سیما، فارغ‌التحصیل دانشکده هنر و معماری است.

وی در سال ۹۴ ازدواج کرده است و متاهل می باشد.

لیست عوامل سریال سرجوخه

بیوگرافی بازیگران سریال سرجوخه

کارگردان: احمد معظمی

سرپرست نویسندگان:سید حسین امیر جهانی

طراح صحنه و لباس:مرجان گلزار

صدابردار:مهرداد دادگری

مدیر تصویربرداری:احمد گودرزی

طراح گریم:سیدجلال موسوی

تدوین:پری سا ناهیدپور

مدیر تولید:آرش زینال خیری

برنامه ریزی:فرزاد رحمانی

تدارکات:ظهیر پیرهادی

دستیار تهیه کننده:مهدیار مصطفی لو

جلوه های ویژه بصری:مهدیار سزاوار

جلوه های ویژه می‌دانی:ایمان کرمیان