سورپرایز خاص نوید محمدزاده برای همسرش! /عکس

نوید محمدزاده از بازیگران با استعداد سینما می باشد که شاید او را بتوان سوپراستار این روزهای سینما هم دانست. وی همسر فرشته حسینی بازیگر افغانستانی است که پس از کلی عشق و عاشقی رسما عقد کردند.

فرشته و نوید از همان دوران عشق بازی شان تیپ هایی متفاوت می زدند که اصلا از همین طریق هم مخاطبین ربط و رابطه این دو را با هم حدس زدند. این زوج جوان از روحیه ای جالب برخوردارند از نوع استایل تا سلایقشان، که قطعا همین موارد باعث نزدیک شدن این دو به هم شده است.

نوید محمدزاده به تازگی دو مجسمه سفارش داد و آن را استوری کرد که همانند خودش خاص و البته از نظر کاربران بی معناست. فرشته هم در پاسخ به این استوری ابراز خوشحالی کرد. گاهی رفتار های هنرمندان مخاطب را متعجب می کند اما اینکه چرا هر شخصیت معمولی که وارد این حرفه میشود حس می کند باید حرکات خاص انجام دهد مشخص نیست!!

نوید محمدزاده از معدود بازیگران سرشناسی است که همیشه در جشنواره ها و فضاهای مختلف از تیپ و لباس های کاملا متفاوت استفاده کرده و سعی بر به وجود آوردن سبکی جدید برای خود نیز داشته است.

محمدزاه را طبق نظرسنجی مقتدر ترین پیج اینستاگرامی نامیده اند. وی در بازیگری استعداد بالایی دارد والبته طرفداران زیادی را هم به خود اختصاص داده به خصوص از زمانی که فرشته را گرفت!

سورپرایز خاص نوید محمدزاده برای همسرش! /عکس