استراحت زیبا کرمعلی در میان چمن ها /عکس

 در این تصویر زیبا کرمعلی در بین چمن‌ها و علفزار لم داده و عکس جذابی را ثبت کرده است.

استراحت زیبا کرمعلی در میان چمن ها /عکس

 

زیبا کرمعلی از بازی در «لاتاری» راضی است

زیبا کرمعلی گفت: هیجان زده بودم که اولین تجربه بازیگری‌ام کار با این کارگردان، حضور در جشنواره فیلم فجر و نقش اصلی باشد.

«زیبا کرمعلی» بازیگر نقش نوشین در فیلم سینمایی «لاتاری» درباره این فیلم و رزومه کاری‌اش به شبستان گفت: من در رشته کارگردانی تحصیل می‌کنم و محمدحسین مهدویان من را دید و از من خواست تا در فیلمش بازی کنم.

در ابتدا وقتی فیلمنامه «لاتاری» را خواندم، حدس می‌زدم که این فیلم به جشنواره فیلم فجر راه یابد و واقعا هیجان زده بودم که اولین تجربه بازیگری‌ام کار با این کارگردان، حضور در جشنواره فیلم فجر و نقش اصلی باشد.

وی افزود: مهدویان خیلی به من ایفای نقش کمک کرد و به من اعتماد به نفس داد، چون من می‌ترسیدم که از پسِ کار بر نیایم. زمانی به اعتماد به نفس رسیدم که مهدویان یک ویدئو تمرینی از من دید و من را انتخاب کرد و آنجا بود که با خودم گفتم پس می‌توانم در فیلم بازی کنم.

کرمعلی با بیان اینکه معتقد است قلباً به کاری که دوست دارد ادامه دهد، اظهار کرد: من هر کاری که در زندگی می‌کنم دوست دارم از انتخاب رشته تحصیلی تا بازیگری؛ بنابراین دوست دارم در نقشی که دوست دارم، بازی کنم.

وی که اولین تجربه بازی سینمایی‌اش در جشنواره فیلم فجر حضور داشته است و با استقبال زیادی روبرو شد، در پایان درباره جشنواره فجر و جایزه سیمرغ گفت: برگترین و مهمترین رویداد سینمایی ایران جشنواره فیلم فجر است و این جشنواره برای سینماگران ایرانی از جمله کسانی که دل خوشی از آن ندارند، نیز مهم است و آن را دوست دارند. من در ابتدای راه بازیگری اصلا به سیمرغ فکر نمی‌کردم و بیشتر می‌خواستم از پس نقش برآیم.