بازیگر نقش آوین در سریال سرجوخه

نازنین کیوانی بازیگر نقش آوین در سریال سرجوخه می باشد. سریال سرجوخه به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی حسین امیرجهانی  یکی از مجموعه های جدید تلویزیون در شبکه سه سیما است که پخش آن از 3 آبان ماه آغاز شد.

بازیگر نقش آوین در سریال سرجوخه

سرجوخه یک سریال در قالب امنیتی و اجتماعی است بازیگران مشهور عرصه هنر در کنار هنرمندان جوان آن به نقش آفرینی پرداخته اند.

نازنین کیوانی یکی از بازیگران جوان سریال سرجوخه است که نقش آوین را بر عهده دارد.

 

بازیگر نقش آوین در سریال سرجوخه

نازنین کیوانی کیست؟

نازنین کیوانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 2 شهریور 1367 در تهران متولد شد.

نازنین کیوانی تک فرزند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک و همچنین معماری از دانشگاه آزاد مشهد است.

این بانوی بازیگر در سن کم با آرش مهاجر ازدواج کرده و دارای یک دختر به نام آیناز متولد 1388 است. همسر این هنرمند، خود بازیگر بوده و علاوه بر این یکی از مدلینگ های مشهور بین المللی در عرصه پوشاک می باشد.

نازنین کیوانی برای اولین بار در سال 1394 با سریال احضار به کارگردانی و تهیه کنندگی رامین عباسی زاده مقابل دوربین قرار گرفته و بدون هیچ تجربه و آموزشی، فعالیت هنری خود را در شبکه نمایش خانگی آغاز کرد.

او در این سریال ایفاگر نقش پروا، دوست و رقیب عشقی گیسو بود و با همسرش آرش مهاجر، به هنرمندی پرداخت.

او در سال 1397 با سریال مینو به کارگردانی امیر مهدی پور وزیری با نقش اصلی ساره، به تلویزیون بازگشت. سریال مینو داستانی عاشقانه در بستر جنگ ایران و عراق را روایت می کرد که در ماههای منتهی به اشغال خرمشهر می گذشت. 

در این مجموعه نازنین کیوانی در کنار هنرمندانی همچون سیاوش طهمورث ، محمود پاک نیت ، پروانه معصومی ، شیوا ابراهیمی ، فرزین محدث و سلمان فرخنده به نقش آفرینی پرداخت.

بازیگر نقش آوین در سریال سرجوخه

نازنین کیوانی در سال 1399 بازیگر نقش باران در سریال چوب خط به کارگردانی حمید بهرامیان شده و با بازیگرانی سرشناسی همچون علیرضا خمسه ، الهام پاوه نژاد ، یوسف تیموری ، امیر نوری ، رضا ناجی و امیرمهدی ژوله و ... نقش آفرینی کرد.

این سریال طنز درباره مسافری به نام فرخ فرخنده بود که همزمان با بازگشت به ایران، با مشکلات بسیاری مواجه می شود.

فیلم سینمایی گشت ارشاد 3 به کارگردانی سعید سهیای، عنوان دومین فیلم بلند سینمایی نازنین کیوانی است که در نوبت اکران قرار دارد.

نازنین کیوانی بازی در دو فیلم کوتاه ساعت دوازده به کارگردانی سجاد سلیمانی ، پاندول به کارگردانی محمدحسین لطیفی و سریال تک سواران به کارگردانی مسعود تکاور را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

نازنین کیوانی و عوامل فیلم کوتاه پاندول در پشت صحنه آن

سریال سرجوخه جدیدترین مجموعه تلویزیونی به کارگردانی  است که نازنین کیوانی ایفاگر یکی از نقش های اصلی آن به نام آوین می باشد. این سریال درباره دو شخصیت به نامهای غلامرضا و کیان از دو طبقه اجتماعی متفاوت است که برای رسیدن به عشق با موانع و اتفاقات بسیاری مواجه می شوند.

بازیگر نقش آوین در سریال سرجوخه

آرش آصفی ، سامان صفاری ، قربان نجفی ، نیلوفر کوخانی ، نیلوفر شهیدی ، علیرضا اسیوند ، حبیب دهقان نسب ، عبدالرضا نصاری و ... بازیگران این سریال جاسوسی و امنیتی را تشکیل می دهند.