سحر قریشی در آغوش هوادارانش در ترکیه /عکس

در این تصویر هوادارن سحر قریشی از دیدن او در ترکیه سر از پا نمی‌شناسند و او را در آغوش گرفته اند.

سحر قریشی در آغوش هوادارانش /عکس

 

سحر قریشی اهل باندبازی نیست

سحر قریشی جزو پرخبرهای حوزه سینما و تلویزیون است. بازیگر خبرسازی که همواره در فضای مجازی حواشی مختلفی را بوجود می‌آورد، ولی طرفداران خود را نیز دارد.

سحر قریشی بازیگر خبرسازی است که همواره در فضای مجازی حواشی مختلفی را بوجود می‌آورد، ولی طرفداران خود را نیز دارد. سحر قریشی جزو پرخبرهای حوزه سینما و تلویزیون است. بازیگر خبرسازی که همواره در فضای مجازی حواشی مختلفی را بوجود می‌آورد، ولی طرفداران خود را نیز دارد.

اولین تجربه بازی او در فیلم سینمایی «لج و لجبازی» بود و پس از آن فیلم‌های نام آشنایی چون «گشت ارشاد»، «اکباتان» و «دربست آزادی» و «پنج ستاره»، «دو دوست»، «دریا کنار»، «آبنبات چوبی» و «آس و پاس» را از او دیده‌ایم. قریشی در ماه‌های انتهایی سال فیلم‌های «کارگر ساده نیازمندیم» و «پا تو کفش من نکن» را روی پرده سینما داشت. در گفتگویی او نظرش را درباره باندبازی در سینما گفت:

من خودم اهل هیچ باندی نیستم. نمی‌توانیم بگوییم باند چون باندها تبدیل به «تیم» شده‌اند و سینما الان در دو تیم قرار گرفته است. یک تیم شامل فروش آنچنانی و تجاری که این فیلم‌ها درجه کیفی از الف تا جیم دارند و تیم دیگر فیلم‌های هنری که آن‌ها هم از الف تا جیم درجه کیفی دارند. نمی‌توانم بگویم باندبازی است. جوان‌ها که شروع می‌کنند معمولا از تجاری شروع می‌کنند تا معروف می‌شوند.

حتی بعضی‌ها محبوبیت دست می‌آورند؛ بعد می‌خواهند مسیر را تغییر بدهند چون یا سنشان تغییر می‌کند یا اینکه تفکر یا تجربه‌شان در سینما عوض می‌شود و سلیقه‌شان تغییر می‌کند. مثل خود من که سنم بالا می‌رود و تجربه‌ام زیاد می‌شود و سلیقه‌ام تغییر می‌کند.