کارنامه هنری فرشته آلوسی بازیگر روزگار جوانی

فرشته آلوسی ، مهمان امروز میز هنر برنامه "سلام تهران" بود.

این بانوی بازیگر که همسر محمودرضا قدیریان مجری و بازیگر صدا و سیماست، درباره پیوستن خود به روزگار جوانی گفت: بعد از تماس با همسرم، هر دو پیش آقای توسلی کارگردان کار رفتیم. او به من هم پیشنهاد بازی داد، در ابتدا کمی مردد بودم، اما بعد از خواندن فیلمنامه عاشق نقشی که پیشنهاد شده بود شدم، زیرا ایفای نقش‌های پرچالش و سخت را بسیار دوست دارم.

کارنامه هنری فرشته آلوسی بازیگر روزگار جوانی

وی با بیان اینکه کار اجرا بسیار سخت‌تر از کار بازیگری است، درباره ارتباط خود با همسرش بیان کرد: به نظرم یک زوج هنری باید در همه موارد با هم راه بیایند و هوای همدیگر را داشته باشند. خیلی وقت‌ها که من سرکار هستم محمودرضا غذا درست می‌کند.

بازیگر سریال ارمغان تاریکی با اشاره به جایزه استعداد برتر خود از جشنواره تئاتر فجر در سال ۹۴، درباره فعالیت‌های فعلی‌اش عنوان کرد: در حال حاضر مشغول بازی در یک نمایش به نویسندگی آرش سنجابی و کارگردانی الهه قاسم‌زاده هستم.

وی در خصوص کار با آقای توسلی به عنوان کارگردان روزگار جوانی، بیان کرد: ایشان انسان بسیار آرام و باشخصیتی هستند و برخلاف برخی از کارگردان‌ها که نسبت به کوچکترین مورد هم واکنش نشان می‌دهند، آقای توسلی دست بازیگر را باز می‌گذارد و می‌گوید هر طور که خودت صلاح میدانی بازی کن.  

این بازیگر درباره چالش‌های بازی در نقش بیمار سرطانی و ارتباط خود با بیماران سرطانی برای کمک به کیفیت بازی‌اش، توضیح داد: همسر برادرم چندین سال مبتلا به سرطان بود، البته خوشبختانه بهبود یافت. من در آن چند سال، سختی‌هایی که او کشید و همچنین غم پدر و مادرم را از نزدیک مشاهده می‌کردم.

آلوسی در ادامه درباره هویت نام خانوادگی خود گفت: پدرم شیرازی است و پدربزرگ او اهل یونان بوده است. آلوس نام یک ده در یونان است.

وی در خصوص فعالیت‌های دیگر به غیر از بازیگری هم گفت: مشغول آموزش دستیاری لباس هستم که این کار در یک موسسه خیریه انجام و عواید آن تقدیم کودکان نیازمند می‌شود.

گفتنی است برنامه «سلام تهران» برنامه صبحگاهی گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۶:۳۰ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و... با اجرای مصطفی امامی روی آنتن شبکه پنج می‌رود.