فشفشه بازی دختر بنیامین بهادری در خارج /عکس

بنیامین بهادری (وحید بهادری) خوانندهٔ ایرانی موسیقی پاپ در 18 شهریور 1361 در تهران در محله جیحون متولد شد، بنیامین بهادری اصالتا اهل محله عماریه تنکابن از خانواده بهادری است، مسلم بهادری عموی اوست. از کودکی علاقهٔ بسیاری به فراگیری موسیقی داشت. 16 ساله بود که به شعر و موسیقی روی آورد. در 19سالگی به فراگیری گیتار پرداخت و قبل از شروع به کار حرفه ای به ترانه سرایی می پرداخت و سپس به صورت حرفه ای آهنگ سازی را آغاز کرد. بارانا بهادری دختر خواننده معروف بنیامین بهادری تصویری زیبا را از خود در حال فشفشه بازی در خیابانهای خارج منتشر کرد.

فشفشه بازی دختر بنیامین بهادری در خارج /عکس

 

آنطور که ویکی پدیا نوشته: بنیامین بهادری متولد 18 شهریور 1361 در تهران، خواننده است.

بنیامین بهادری در سال ۱۳۸۹ با نسیم حشمتی ازدواج کرد.

در ۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۰ صاحب دختری به نام بارانا شد.

در ۲۹ آذر ۱۳۹۲ بنیامین بهادری در حال رانندگی در یکی از خروجی‌های اتوبان همت دچار سانحهٔ تصادفی شد. او در این حادثه همسر خود نسیم حشمتی را از دست داد.

بعد از مرگ همسرش، بنیامین به یاد او آهنگی با عنوان «یه خونه» را اجرا کرد و پس از وی در سال ۱۳۹۴ با «شایلی محمودی» همسر دوم خود ازدواج نمود و ازدواجش را به رسانه‌ها اعلام کرد.

حاشیه های بنیامین بهادری

در نوروز ۱۳۹۹، بنیامین بهادری با حضور در برنامه دورهمی نسخه تغییر یافته‌ای از شعر بوی عیدی اثر شهیار قنبری که اولین بار فرهاد مهراد آنرا اجرا کرد را خواند.

این عمل با واکنش شدید شهیار قنبری و اعتراض وی به بنیامین بهادری و مهران مدیری مواجه شد و آنرا گستاخانه و بی شرمانه خواند.

اسفندیار منفردزاده آهنگساز این ترانه نیز بهادری را به سرقت هنری متهم کرد.

مدتی پس از این قضایا، بنیامین با شهیار قنبری در اینستاگرام لایو گذاشت و گفتند که سوء تفاهم‌ها به دلیل سانسور و حذف ۱۷دقیقه از برنامه دورهمی بوده و اگر سانسور نمی‌شد این قضایا پیش نمی‌آمد!

همچنین بنیامین خاطر نشان کرد که از خانواده فرهاد مهراد برای این اثر اجازه گرفته است.