بازیگر نقش عطا در سریال نون خ +تصاویر

هدی استواری بازیگر نقش عطا در سریال نون خ می باشد. هدی استواری بازیگر نقش عطا وکیل نازنین در سریال نون خ 3 مس باشد. هدی استواری, زاده ۲۱ شهریور دهه ۷۰ بازیگر سینما،تئاتر و تلویزیون است.

بازیگر نقش عطا در سریال نون خ +تصاویر

بیوگرافی هدی استواری

هدی استواری, زاده ۲۱ شهریور دهه ۷۰ بازیگر سینما،تئاتر و تلویزیون, اصاتلا کرد است و از بازیگران کرد سریال نون خ است, او دارای مدرک تحصیلی مدیریت تضمین کیفیت بوده که در زمینه بازیگری نیز فعالیت دارد.

خانواده هدی استواری

در خانواده چهار نفری به دنیا آمده و اصالتا کرد است و یک خواهر دوقلو به نام هانیه دارد که عکسش را در پیج اینستاگرامش منتشر کرده است.

 

سوابق بازیگری هدی استواری

سوابق بازیگری این بازیگر از سال ۱۳۹۵ وارد بازیگری شده و کارش را با بازی در چند نمایش در تئاتر آغاز کرده است که از جمله خسیس و عروس مردگان و … مکی باشد. او برای اولین در مجموعه نمایشی انعکاس به کارگردانی محمد سیحونی و تهیه کنندگی فرشید محمودی وارد قاب تلویزیون شد و با سعید داخ در چند نمایش همکاری کرده است.

هدی استواری برای اولین بار در یک سریال تلویزیونی بازی کگرده و نون خ ۳ اولین تجربه بازیگری جدی او محسوب میشود. او یکی از بازیگران سریال نون خ ۳ است که در کنار بازیگرانی چون سعید آقاخانی، علی صادقی (سروس)، شقایق دهقان (نازنین)، سیروس میمنت (کیوان)، علی صالحی (فریبرز) ، پاشا جمالی (مهیار)، یدالله شادمانی (بهادر)، ندا قاسمی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، شیدا یوسفی، صهبا شرافتی ( روناک)، هدی استواری، آتنا مهیاری، کاظم نوربخش ( نقش سلمان )، ماشاءالله وروایی ( عمو کاووس)، سیروس سپهری، یوسف کرمی، رضا رشیدی، حسین موسوی (وحید)، سیروس حسینی‌فر، علی اخوان، افشین ملکی، نارین ایوبی (شیلان) ، شقایق فتاحی، مرتضی رستمی و … ایفای نقش کرده و بسیار خوش درخشید

 

بازیگر نقش عطا در سریال نون خ +تصاویر

مهمترین تجربه هنری هدی استواری

 سریال نون خ را می‌توان به عنوان مهمترین تجربه هنری ایشان نام برد سریالی که توانست مورد توجه مردم قرار بگیرد و سکوی پرتاب این خانم هنرمند باشد تا در کنار بازیگرانی همچون شقایق‌دهقان از سیروس میمنت و علی صالحی و پاشا جمالی و یدالله شادمانی به ایفای نقش بپردازد

پیج اینستاگرام هدی استواری

پیج اینستاگرام این هنرمند hodaostovary می باشد.

 

بازیگر نقش عطا در سریال نون خ +تصاویر