ماجرای طلاق سیامک انصاری

سیامک انصاری بازیگر مطرح سریالهای طنز ایرانی یک بار در زندگی خصوصی اش در سن بالا ازدواج کرد اما این پیوند مشترک مدت زیادی طول نکشید و سیامک انصاری از همسرش جدا شد.

ماجرای طلاق سیامک انصاری

بیوگرافی سیامک انصاری

سیامک انصاری متولد ۱۲ مرداد ۱۳۴۷در تهران، بازیگر و کارگردان ایرانی است. او مدرک کارشناسی نمایش و تلویزیون از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

وی فعالیت در بازیگری را از سال ۷۳ با مجموعه دیدار آغاز نمود ولی با کارهای مهران مدیری توانست به خوبی شناخته شود و تا به حال هر اثری را که مدیری کارگردانی کرده است او در آن حضور داشته است و به نوعی می توان گفت پای ثابت کارهای مهران مدیری است.

او در سال ۱۳۹۶ با حضور در اولین فیلم سینمایی مهران مدیری به نام ساعت ۵ عصر در نقش اصلی آن حضور یافت. فیلمی که رکوردهای زیادی در تاریخ سینما زد.

سیامک انصاری می گوید که شغل پدرش در زمینه تولید و صادرات فرش و گلیم است و به همین دلیل در این زمینه نیز فعالیت می کند. او عنوان می کند زمانی که دانش آموز بوده است به پدرش در این زمینه کمک می کرده است.

وی همچنین در زمینه فروش وسایل قدیمی و عتیقه نیز فعالیت می کند. او و همسرش یک گالری لوازم قدیمی و قیمتی دارند. او می گوید که مشوق راه اندازی گالری فروش عتیقه، همسرش بوده است.

ماجرای طلاق سیامک انصاری

رستوران سیامک انصاری

رستوران «های نون» (High Noon) به مدیریت مشترک سیامک انصاری و رضا حداد واقع در باغ موزه هنر ایرانی افتتاح شد. در مراسمی که رستوران سیامک انصاری بازیگر کشورمان که به صورت مشترک با رضا حدادی از کارگردان های مطرح تئاتر ، افتتاح شد بازیگران و چهره های مشهور ایرانی حاضر بودند.

در این افتتاحیه بازیگرانی از جمله نیما رئیسی ، امیر مهدی ژوله با همسر و فرزندش , شیوا خسرومهر , شبنم فرشادجو , شقایق فراهانی , پانته آ بهرام , پوری بنایی , حسن پاکدل و همسرش عاطفه رضوی , احمد مهرانفر , سام نوری , حبیب رضایی , ملیکا شریفی نیا , دنیا مدنی و …حضور داشتند.

ماجرای طلاق سیامک انصاری

آشنایی و ازدواج سیامک انصاری

سیامک انصاری جزو بازیگرانی است که در سنین بالا ازدواج کرده است. او در سال ۹۰ یعنی زمانی که ۴۲ سال سن داشته است با همسرش طناز هادیان ازدواج کرد.

طناز هادیان همسر سیامک انصاری در مورد نحوه آشنایی و ازدواج شان می گوید که از طریق یکی از دوستان خانوادگی با هم آشنا شدند و به واسطه آن چندین بار یکدیگر را ملاقات کرده بودند. طناز هادیان عنوان می کند او نیز مانند سیامک انصاری اصلا برای ازدواج برنامه نداشته است.

 

جدایی سیامک انصاری از همسرش

سیامک انصاری در سال ۱۳۹۷ بعد از چند سال زندگی مشترک با خانم طناز هادیان که دانش آموخته رشته کامپیوتر بود جدا شد و این زندگی مشترک بدونه هیچ فرزندی به جدایی ختم شد.