محمد کاسبی: خواهش می‌کنم کرونا را شوخی نگیرید

محمد کاسبی درباره آخرین وضعیت سلامتی خود پس از ابتلا به کرونا گفت: خدا را شکر می‌کنم پس از مدتی استراحت و گذشتن از دوران کرونا حال بسیار بهتری دارم و می‌توانم به طور معمول به زندگی خود ادامه دهم. شکرگزار خداوند متعال هستم که عمرم به این دنیا بود و از سویی قدردان تمام مردمی هستم که دور یا نزدیک جویای احوال من شدند، من می‌دانم که بسیاری از مردم خوب سرزمینم برایم دعا کردند و شک نکنید که اگر کرونا را پشت سر گذاشتم یکی از دلایل محبت و دعای خیر مردم بود.

بازیگر سریال «خوش رکاب» گذر از بیماری کرونا را دورانی سخت خواند و اظهار کرد: امیدوارم خداوند این بیماری را نصیب هیچکس نکند زیرا بسیار جان فرسا و سخت است، من هم دوران سختی را پشت سر گذاشتم و کارم به بیمارستان کشید اما در نهایت توانستم به زندگی برگردم، از همه خواهشمندم که این بیماری را به هیچ عنوان شوخی نگیرند زیرا در لحظه ای که فکرش را نمی کنید بیخ گلوی شما را می چسبد. 

وی درباره احتمال بازگشتش به عرصه بازیگری اضافه کرد: در حال حاضر شرایطم به ثبات رسیده، به اندازه کافی استراحت کرده ام و فکر می کنم در شرایطی باشم که بتوانم کم کم به بازی فکر کنم، امید به خدا اگر همینگونه شرایط پیش برود به زودی جلوی دوربین خواهم رفت. 

محمد کاسبی: خواهش می‌کنم کرونا را شوخی نگیرید

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در همین رابطه ادامه داد: خوشحالم که در این مدت دوستان مرا فراموش نکردند و خیلی‌ها جویای احوالم شدند، در همین مدت پیشنهاداتی داشتم که قرار شد بعد از گذر از بیماری کرونا آنها را بررسی کنم و حالا زمان آن رسیده که جدی‌تر به آنها فکر کنم. 

کاسبی با تاکید بر لزوم واکسینه شدن همه مردم خاطرنشان کرد: خواهش می کنم از واکسن نترسید، این بیماری فقط با واکسیناسیون گسترده تمام می‌شود، شک نکنید که تاریخ شاهد بیماری های سختی بوده و همیشه جواب واکسن است، از همه مردم می خواهم حال که اوضاع کرونا بهبود پیدا کرده نسبت به انجام واکسیناسیون و ادامه رعایت پروتکلهای بهداشتی کوتاهی نکنند. امیدوارم سال آینده هیچ خبری از این بیماری نباشد و این اتفاق تنها یک راه دارد آن هم واکسینه شدن همه است.