چهره های مشهور ایرانی که در بیست دی متولد شدند

روز تولد همیشه یکی از بهترین و جذاب ترین روزها برای همه افراد است اما اگر جزو سلبریتی ها باشی و هزار و یک طرفدار داشته باشی این روز معنای دیگری برایت پیدا میکند، چرا که علاوه خانواده و دوستان خیلی از مردم نیز در روز تولد تو خوشحالند.

جواد عزتی

جواد عزتی  بازیگر طناز کشورمان متولد 20 دی 1360 در تهران است. این هنرمند جوان فارغ‌التحصیل رشته تئاتر از هنرستان سوره است و بیشتر در کارهای کمدی بازی کرده است. محبوبیت بی حد جواد عزتی از بازی در سریال شبکه خانگی قهوه تلخ در نقش بابا اتی شروع شد، و سپس با سری سریال های دردسرهای عظیم ادامه پیدا کرد.

چهره های مشهور ایرانی که در بیست دی متولد شدند

جواد عزتی بازیگر پرکار این روزهای سینمای ایران کارش را با اجرای تئاتر های خیابانی شروع کرد و تقریبا هیچ بوستانی در تهران نیست که در آن تئاتر خیابانی اجرا نکرده باشد. سریال زخم کاری در شبکه نمایش خانگی با هنرمندی او به یکی از سریال های محبوب و پر مخاطب تبدیل شد.

همسر جواد عزتی مه لقا باقری از بازیگران کشورمان است که در سریال دردسرهای عظیم با جواد عزتی همبازی بود.

رضا بهرام

رضا بهرام خواننده جوان کشورمان 20 دی 1370 در یزد متولد شد.

چهره های مشهور ایرانی که در بیست دی متولد شدند

رضا هلاورجانی با نام هنری رضا بهرام یکی از محبوب ترین خواننده های موسیقی پاپ است که فعالیت حرفه ای خود را از سال 88 آغاز کرد اما اولین ترانه رسمی خود با نام «از عشق بگو» را در سال 97 روانه بازار موسیقی نمود.

ترانه «موبه مو« در تیتراژ سریال ممنوعه و آهنگهای دیگری همچون قطعه «بیمار» ، «دیوانه»، «از عشق بگو» و «شب های بعد از تو» از آثار پرطرفدار این هنرمند می باشد.

حدیث فولادوند

حدیث فولادوند متولد 20 دی ماه 1356 در شیراز بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است. این هنرپیشه جوان فعالیت هنری را از کودکی آغاز کرد، در دوازده سالگی زیر نظر گلاب آدینه آموزش دید و در نمایش «گل های دوستی» روی صحنه رفت.

چهره های مشهور ایرانی که در بیست دی متولد شدند

وی برای اولین بار نقش کوتاهی را در فیلم دست های آلوده به کارگردانی سیروس الوند بازی کرد و بدین ترتیب اولین حضورش را در سینما در سال 1378 اعلام نمود. درخشش حدیث فولادوند در تلویزیون با بازی در سریال تلویزیونی سریال گمگشته آغاز شد و با معصومیت از دست رفته تکمیل شد.

محمد مطیع

محمد مطیع، در 20 دی 1322در مشهد متولد شد. او بازی در تئاتر را از سال 1364 و بازی در سینما را از سال 1351 با «رضا هفت خط» به کارگردانی «حسین ترابی» شروع کرد.

چهره های مشهور ایرانی که در بیست دی متولد شدند

این بازیگر که بعد از بازی در فیلم «وکیل اول» در سال 65 به سوئد مهاجرت کرده بود، پس از سالها از سوئد به ایران بازگشت و دوباره به ایفای نقش در تلویزیون و سینما پرداخت.

محمد مطیع در دهه های 50 و 60 در آثار زیادی به ایفای نقش پرداخته است که از جمله آنها می توان به نمایش های «صیادان»، «پیش پرده»، «بازرس» و «سیرک باشکوه جهانی»، مجموعه های «هزاردستان»، «سلطان و شبان»، «امیرکبیر» و «کوچک جنگلی» و فیلم های «کلاغ»، «دایره مینا»، «بازداشتگاه»، «آوار»، «گردباد» و «روزهای انتظار» اشاره کرد.

محمد مطیع در 29 اسفند 1397 در سوئد درگذشت.