سمیرا حسن‌پور جلوی دوربین بهرنگ توفیقی رفت

مهران مهام تهیه‌کننده  سریال  «بی همگان» گفت: با برنامه‌ریزی و نظم کار تصویربرداری در لوکیشن‌های بلوار ارتش، شهرک نفت، بهشت زهرا، کارواش، بیمارستان، چهار راه سیروس و بازار تهران ادامه پیدا کرد و گروه به جاجرود رفتند تا بازیگران جدید از جمله سمیرا حسن پور، کاوه خداشناس و ... نیز جلوی دوربین بروند.

در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی آمده است: در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم، لطف آنچه تو اندیشی حکم آنچه تو فرمایی.

این سریال بازیگران و لوکیشن های زیادی دارد و تازه ترین کار تلویزیونی بهرنگ توفیقی به حساب می آید. بهرنگ توفیقی پیش از این سریال های «زیر پای مادر»، «پشت بام تهران»، «پدر» و «آقازاده» راساخته است. سریال هایی که در همه آنها خانواده و چالش های اجتماعی روز جامعه به تصویرکشیده شد. 

سریال «بی همگان» هم به مفاهیمی، چون روابط افراد، جایگاه خانواده و هنجار‌ها و ناهنجاری‌های موجود میان روابط جوانان می‌پردازد که مخاطب آن گروه‌های سنی مختلف و خانواده‌ها هستند.

سمیرا حسن‌پور جلوی دوربین بهرنگ توفیقی رفت

مهران مهام پیشتر سریال‌های خانه به دوش، متهم گریخت، پنچری و دردسر‌های عظیم ۱ و ۲ را برای شبکه سه تهیه کرده بود.

سمیرا حسن‌پور جلوی دوربین بهرنگ توفیقی رفت

به گفته این تهیه‌کننده، این روز‌ها عوامل سریال «بی همگان» در لوکیشنی در گلابدره در حال کار هستند. با پیشرفت فیلمنامه چند لوکیشن دیگر به کار اضافه خواهند شد و بازیگران دیگری جلوی دوربین بهرنگ توفیقی خواهند رفت.

سمیرا حسن‌پور جلوی دوربین بهرنگ توفیقی رفت

 

در سریال «بی همگان» بازیگرانی چون کاظم هژیر آزاد، نسرین بابایی، سپند امیرسلیمانی، مهدی ماهانی و محمد صادقی بازی می کنند. 

اخیراً هم کاوه خداشناس و سمیرا حسن پور مقابل دوربین سریال «بی همگان» رفته اند.