هامون، راز شیرین ساعد سهیلی و همسرش

تصویری که هفته ی پیش در صفحه اجتماعی ساعد سهیلی و همسرش گلوریا هاردی منتشر شد، بسیاری را شوکه کرد. زوج معروف سینمای ایران فرزندی چند ساله داشتند و تمام این مدت هیچگاه صحبتی در این باره نکرده بودند، یک فرزند پسر به نام هامون که تصاویرش را در این بخش مشاهده می کنید.

 

هامون، راز شیرین ساعد سهیلی و همسرش

ساعد سهیلی و همسرش گلوریا هاردی/ عکس از فاطمه تقوی

نصب بنرهایی جداگانه از ساعد سهیلی و گلوریا هاردی در سطح شهر تهران با جمله ی "من یک پدر/ مادر هستم" باعث واکنش هایی شد که چرا از زوجی که فرزند ندارند برای تبلیغ فرزندآوری استفاده شده است اما با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام پدر ساعد سهیلی راز خصوصی زوج بازیگر مشهور نمایان شد.

پدر ساعد سهیلی با انتشار عکسی از هامون فرزند ساعد سهیلی و گلوریا هاردی نوشت:«ستاره‌ای بدرخشید و ماه مجلس شد. چهارمین سالروز تولدت مبارک باد، هامون سهیلی.»

هامون، راز شیرین ساعد سهیلی و همسرش

بله راز خصوصی زندگی مشترک این زوج محبوب، هامون سهیلی بود که در 4 سالگی رونمایی و به همه معرفی شد. هامون سهیلی صفحه ای هم در اینستاگرام دارد که پس از انتشار تصویر او در صفحه شخصی والدین بازیگرش، به سرعت محبوب شده و تعداد دنبال کنندگانش در چشم بهم زدنی مرز 7 هزار نفر را رد کرد.

البته این زوج هنرمند، تنها سلبریتی نیستند که تصویر فرزند خود را از همان ابتدا منتشر نکردند. پس از این غافلگیری ها، گلوریا و همسرش تصاویری از جشن تولد 4 سالگی فرزندشان در صفحه شخصی خود منتشر کرده و حقیقت مسئله را اینگونه تایید کردند.

هامون، راز شیرین ساعد سهیلی و همسرش