بازیگر نقش سیمین در سریال بعد از آزادی

اندیشه فولادوند بازیگر نقش سیمین در سریال بعد از آزادی می باشد. اندیشه فولادوند در این سریال یکی از نقش های اصلی و محوری را بازی می کند.در ادامه با ما همراه باشید.

 

معرفی سریال بعد از آزادی با بازی اندیشه فولادوند

مجموعه تلویزیونی «بعد از آزادی» در چهل قسمت ۴۲ دقیقه ای برای پخش از شبکه اول سیما توسط محمدعلی باشه آهنگر ساخته و از۲۷ آذر ماه هرشب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه روی آنتن رفته است .

این کارگردان سابقه ساخت سریال های تا صبح ،نیمه گمشده و چند فیلم سینمایی نظیر نیمه گمشده ، فرزند خاک ، بیداری رویاها و سرو زیر آب را در کارنامه دارد .

بازیگر نقش سیمین در سریال بعد از آزادی

خلاصه داستان سریال بعد از آزادی

سریال بعد از آزادی، در ژانر اجتماعی و در بازده زمانی دوران جنگ  است و داستان زندگی خانواده ای را روایت می کند که دوران جنگ درگیر مشکلاتی می شوند و سعی می کنند در کنار هم آن را حل کنند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: “هر روز با عطر گل‌های باغ‌های شهریار از خواب بلند می‌شدم، مادرم خدابیامرز یه باغچه خوشگل داشت که همیشه سرش گرم بود؛ بنده خدا اکثر مواقع تنها بود؛ بابام که راننده بیابون بود صبح تا شب پشت نفتکش‌اش دنده عوض و بنزین جابه‌جا می‌کرد.

راه نزدیکش چهار پنج ساعت ترافیک انبار ری تا پمپ بنزینای جنوب و مرکز تهران بود. صبح‌ها زودتر می‌رفت تا بار بهتر بهش بخوره؛ اگه هوا سرد بود و مشکلی برای مناطق سردسیر پیش نمی‌اومد، بارش رو عوض می‌کردن و می‌فرستادنش سمت همدان، آذربایجان، کردستان، چه می‌دونم استان‌های سردسیر و برف‌گیر.

این آخریا زیاد حالش میزون نبود، خودش چیزی نمی‌گفت، ولی ماها که می‌فهمیدیم. توی خونه‌ای که پدر مادر توش نباشه هیچی نمی‌تونه جاشونو پر کنه…” 

بازیگر نقش سیمین در سریال بعد از آزادی

بازیگران سریال : اصغر همت، رضا داوودنژاد، اندیشه فولادوند، مرتضی اسماعیل کاشی، سام کبودوند، المیرا دهقانی، رویا جاویدنیا، سارا شاهرودیان ، آزاده مهدیزاده، الناز اسماعیلی، زنده‌یاد ارشا اقدسی، آلاله زارع طلب، خسرو شهراز، قاسم زارع و امید روحانی از بازیگران این سریال‌ می باشند .

بازیگر نقش سیمین در سریال بعد از آزادی

اندیشه فولادوند بازیگر نقش سیمین در سریال بعد از آزادی می باشد. او در این سریال یکی از نقش های اصلی و محوری را بازی می کند و از بازیگران با تجربه این سریال نیز می باشد.

بازیگر نقش سیمین در سریال بعد از آزادی

بیوگرافی اندیشه فولادوند

اندیشه فولادوند بازیگر نقش سیمین در سریال بعد از آزادی متولد ۷ مهرماه ماه سال ۶۲ است. او فارغ التحصیل لیسانس فلسفه و علوم اسلامی شاعر و بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. فعالیت هنری خود را با بازی در سریال مریم مقدس آغاز نمود.

همسر اندیشه فولادوند

در خصوص زندگی شخصی او اطلاعاتی در دسترس نیست احتمالا مجرد است.

بازیگر نقش سیمین در سریال بعد از آزادی

حضور در تلویزیون

وی در سریال هایی نظیر مریم مقدس، شیدایی، بچه مهندس، تنهایی لیلا، عشق سالهای جنگ، پشت بام تهران، چرخ و فلک، ایراندخت، بانوی عمارت و… به ایفای نقش پرداخت.

حضور در سینما

اندیشه فولادوند بازیگر نقش سیمین در سریال بعد از آزادی در فیلم های سینمایی نظیر خائن کشی، ترانه، کروکودیل، دم سرخ ها، مستطیل قرمز، راه رفتن روی سیم، انزوا، حریم شخصی، مرداد، گاهی، دو ساعت بعد از مهرآباد، خانوم، کلاشینکف، نفرین، سنگ اول، سن پترزبورگ، زندگی با چشمان بسته، چهار انگشتی، سمگ کاغذ قیچی، ستاره ها، سرباز های جمعه و… به ایفای نقش پرداخت.

بازیگر نقش سیمین در سریال بعد از آزادی