چهره های مشهور ایرانی که در 3 بهمن متولد شده اند

در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به سومین روز از بهمن ماه رسیدیم. امروز 3 بهمن همزمان با سالروز تولد چند تن از هنرمندان و چهره های مشهور ایرانی است که در ادامه به معرفی بیوگرافی کوتاهی از آنها می پردازیم.

 

آزاده آل ایوب

آزاده آل ایوب یا همان خاله نرگس محبوب برنامه های کودک در سوم بهمن ماه سال 1357 متولد شد.

چهره های مشهور ایرانی که در 3 بهمن متولد شده اند

مجری محبوب برنامه های کودک را میتوان یکی از اولین خاله های سرشناس و محبوب تلویزیون نامید که سالهاست در این حوزه فعالیت میکند.

آزاده آل ایوب از سال 79 تا 95 با اجرای برنامه رنگین کمان به اوج رسید و توانایی خود را در اجرا و ارتباط با بچه ها نشان داد. این بانوی هنرمند در حال حاضر فعالیت هایی از جمله بازیگری تئاتر، نویسندگی و گویندگی را در گروه کودک و نوجوان انجام میدهد.

بهمن فرمان آرا

بهمن فرمان آرا بازیگر، تهیه کننده، فیلمنامه‌نویس و کارگردان کشورمان سوم بهمن ماه سال1320 در تهران متولد شد.

چهره های مشهور ایرانی که در 3 بهمن متولد شده اند

بهمن فرمان آرا فیلمسازی را از سال 78 آغاز کرد و فیلم هایی مانند بوی کافور عطر یاس، خانه ای روی آب، یک بوس کوچولو که به سه‌گانه مرگ معروف شدند را ساخت و در فیلم هایی چون بوی کافور عطر یاس، یک بوس کوچولو و مجبوریم ایفای نقش کرد.

سینا حجازی

سینا حجازی خواننده و بازیگر کشورمان 3 بهمن 1361 در خانواده ای هنرمند متولد شد.

چهره های مشهور ایرانی که در 3 بهمن متولد شده اند

سینا حجازی فرزند صدرالدین حجازی بازیگر کشورمان است که با خواندن تیتراژ سریال مسیر انحرافی در میان مردم شناخته شد و اغلب کنسرت های او با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه می شود. این خواننده جوان، سابقه بازیگری در چند فیلم را در کارنامه هنری اش دارد.

مهران دوستی

مهران دوستی گوینده رادیو و مجری تلویزیون کشورمان 3 بهمن 1335 در مازندران متولد شد.

چهره های مشهور ایرانی که در 3 بهمن متولد شده اند

مهران دوستی به عنوان یکی از چهره های شناخته شده رادیو و دنیای گویندگی است که به عنوان گوینده برتر صدا و سیما انتخاب شد. کافه رادیو برنامه ای بود که بعد از درگذشت مهران دوستی باز هم به درخواست هوادارانش تا مدتها از رادیو پخش شد.