بیوگرافی کیمیا اکرمی بازیگر روزهای ابدی

کیمیا اکرمی بازیگر نقش محبوبه در سریال روزهای ابدی می باشد.کیمیا اکرمی بازیگر نقش محبوبه در سریال روزهای ابدی متولد سال 1370 در تهران است. “روزهای ابدی” سریالی است که به تحولات سیاسی ابتدای انقلاب می پردازد.

بیوگرافی کیمیا اکرمی بازیگر روزهای ابدی

بیوگرافی کیمیا اکرمی

نام :کیمیا

نام خانوادگی : اکرمی

تاریخ تولد : 1370

تحصیلات : فارغ التحصیل رشته روانشناسی بالینی

محل تولد : تهران

حرفه : روانشناس ، آموزگار زبان و بازیگر تئاتر و تلویزیون و سینما

سالهای فعالیت : 1393 تاکنون

کیمیا اکرمی بازیگر نقش محبوبه در سریال روزهای ابدی متولد سال 1370 در تهران است.

وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی بالینی است و در همین رشته نیز مشغول به کار است

وی همچنین زبان نیز تدریس می کند.

بیوگرافی کیمیا اکرمی بازیگر روزهای ابدی

خانواده کیمیا اکرمی

کیمیا اکرمی بازیگر روزهای ابدی یک برادر کوچکتر از خودش دارد. او در یک خانواده کم جمعیت به دنیا آمده و فقط یک برادر دارد. زندگی در یک خانواده کم جمعیت کیمیا اکرمی را در موقعیتی قرار داده تا بتواند به خوبی پیشرفت کند.

به نظر می رسد که وی در خانواده ای 4 نفره متولد شده است و دارای یک برادر است که مقیم خارج از کشور بوده و به تازگی به ایران بازگشته است.

شروع کار هنری کیمیا اکرمی

کیمیا اکرمی بازیگر روزهای ابدی به شعر علاقه زیادی دارد و کارهای خانم فروغ فرحزاد را دنبال میکند.خانم اکرمی کار هنر را ابتدا با صحنه تئاتر شروع کردند و تاکنون در چندین نمایش نقش آفرینی کرده اند که از مهم ترین آن ها می توان به نمایش “پزشک نازنین” اثر نیل سایمون در سال 1393 اشاره کرد.

بیوگرافی کیمیا اکرمی بازیگر روزهای ابدی

همسر کیمیا اکرمی

خانم اکرمی ازدواج نکرده است و مجرد می باشد و عکس زیر مربوط به مهاجرت برادرش و در فرودگاه توسط مادرش گرفته شده است.

بیوگرافی کیمیا اکرمی بازیگر روزهای ابدی

زندگی کیمیا اکرمی بازیگر روزهای ابدی

سریال تلویزیونی «روز‌های ابدی» به کارگردانی جواد شمقدری و تهیه‌ کنندگی محسن علی‌ اکبری از ۸ دی‌ ماه روی آنتن شبکه یک سیما می‌ رود.

کیمیا اکرمی در این سریال نقش محبوبه را بازی می‌ کند محبوبه شخصیت اول زن این سریال است که داستانی از اوایل انقلاب است و به کودتای نوژه هم اشاره می کند. فازهای بعدی هم به حوادث حین گروگانگیری تا کودتای نوژه و آغاز جنگ تحمیلی که با حمایت آمریکا صورت گرفت.

بیوگرافی کیمیا اکرمی بازیگر روزهای ابدی

“روزهای ابدی” سریالی است که به تحولات سیاسی ابتدای انقلاب می پردازد و پیشتر قرار بود با نام “نفوذ” در تلویزیون پخش شود اما به پیشنهاد شمقدری این نام تغییر کرد.