پیام تبریک دنیا مدنی برای مادر بازیگرش+عکس

دنیا مدنی، برای تبریک تولد مادرش، رویا تیموریان سری به آلبوم خانوادگی و عکسهای قدیمی زد تا با انتشار تصویری نوستالژیک، اینستاگرام خود را بروز کند. دنیا مدنی با عبارتی زیبا و این عکس که در ادامه مشاهده می کنید، تولد مادرش را تبریک گفت.

 

پست زیبای دنیا مدنی به مناسبت تولد مادرش

دنیا مدنی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان دختر کوچک رویا تیموریان و میر ولی‌الله مدنی (تهیه کننده) می باشد.

او دیروز به مناسبت تولد مادرش عکس قدیمی از خود و مادرش را منتشر نمود و نوشت:

مامان تولدت مبارک. عاشقتم، دیوونه‌وار

پیام تبریک دنیا مدنی برای مادر بازیگرش+عکس

رویا(دل آرا) تیموریان متولد 27 اسفند ماه 1337 است که فعالیت سینمایی خود را با بازی در فیلم «حسرت دیدار» ساخته محرم زینال‌زاده در سال 1373 شروع کرده‌است.

او که در چهلمین جشنواره فیلم فجر با فیلم‌های سینمایی «شادروان» و «ملاقات خصوصی» حضور داشت، به تازگی در سریال نمایش خانگی «جیران» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه بازی کرده است. رویا تیموریان در فیلم هایی همچون:گزارش یک جشن، زادبوم، سنتوری، پستچی سه بار در نمیزند، کافه ستاره، بید مجنون، قارچ سمی، زندان زنان، مریم مقدس، مرد بارانی، ملاقات خصوصی، خداحافظ دختر شیرازی، برف، چه خوبه که برگشتی و... نقش آفرینی داشته است.

رویا تیموریان متاهل بوده و همسر مسعود رایگان است و دو دختر به نامهای درنا و دنیا از ازدواج اولش با میر ولی‌الله مدنی (تهیه کننده) دارد.

بیوگرافی دنیا مدنی:

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ تهران است. وی دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی می باشد و او به صورت حرفه در کار طراحی لباس فعالیت دارد.

«دنیـا مدنی» در آثاری همچون سریال دستت را به من بده ، «سرو زیر آب»، «مفت‌ آباد»، «زندگی جای دیگریست»، «نزدیکتر» به عنوان «بازیگر»، «دستیار صحنه»، «گروه صحنه»، «گروه لباس» حضور داشته است.

پیام تبریک دنیا مدنی برای مادر بازیگرش+عکس

مادر دنیا مدنی خانم رویا تیموریان بازیگر مشهور میباشند. پدرشان آقای میرولی الله مدنی و خواهرشان خانم درنا مدنی هستند. نیما طباطبایی پسرخاله مدنی مستند ساز و کارگردان جوان و فعال سینما بود که با کارگردانی فیلم “من حجازی هستم” شهرتش دوچندان شد. وی به دلیل عارضه تومور مغزی چندی پیش درگذشت.

پیام تبریک دنیا مدنی برای مادر بازیگرش+عکس

جدایی پدر و مادر دنیا مدنی :

پدر و مادر خانم دنیا مدنی از هم جدا شدند. رویا تیموریان پیش از ازدواج با مسعود رایگان با میرولی الله مدنی ازدواج کرده بود و حاصل این ازدواج دو دختر به نام های درنا و دنیا است که بعد از چند سال این ازدواج به جدایی ختم شد.

پیام تبریک دنیا مدنی برای مادر بازیگرش+عکس

رویا تیموریان در سال 82 با مسعود رایگان بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

ازدواج دنیا مدنی:

با عکس های منتشر شده دو نفره از دنیا مدنی و علیرضا کمالی نژاد بیشتر رسانه ها اعلام کردند که این دو با هم ازدواج کردند و علیرضا کمالی نژاد همسرش می باشد.

پیام تبریک دنیا مدنی برای مادر بازیگرش+عکس