پشت صحنه سریال از سرنوشت 4+عکس

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در سال 1401، سریال های تلویزیونی آماده شده برای این ایام، آغاز به پخش شده و بعد از افطار به روی آنتن شبکه های مختلف می روند.

فصل چهارم سریال از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان، یکی از این مجموعه های مناسبتی برای شب های ماه رمضان است که هر شب ساعت 21:15 از شبکه دو پخش می‌شود.

این سریال به دلیل استقبال مخاطبان در ادامه داستان 3 فصل قبل ساخته شده است و زندگی دو دوست با بازی دارا حیایی و کیسان دیباج را به تصویر می کشد.

لیلا بلوکات پس از پخش قسمت اول این مجموعه، ویدئویی از پشت صحنه آن در کنار بازیگران نقش هاشم و سهراب را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

بازیگر نقش مینا ماجدی در سریال از سرنوشت با انتشار این ویدئو یادداشت کرد:

سلام و درود

پشت صحنه از قسمت اول سریال از سرنوشت و شیطنتهای هاشم و سهراب 

پشت صحنه هایی دارم از این سریال که خود گروه هم نداره، به مرور با پخش براتون به اشتراک میزارم 

امیدوارم دوست داشته باشین و همراه این سریال باشین 

حالا سانسورهای قسمت اول بماند.

پشت صحنه سریال از سرنوشت 4

لیلا بلوکات در این ویدئو از بازیگران سریال از سرنوشت 4 درخواست کرد تا چیزی درباره خودشان مطرح کنند و دارا حیایی بازیگر نقش هاشم در پاسخ به درخواست لیلا بلوکات گفت که دوستم دارم و باعث خنده دیگران شد.

کیسان دیباج نیز گفت که منم خودم رو خیلی دوست دارم. مونا کرمی هم با تکرار حرف دوستان خود افزود که همیشه به خودم یادآوری می کنم که خیلی زیبا هستم.

بازیگران سریال از سرنوشت 4

سریال از سرنوشت یکی از مجموعه های جذاب تلویزیون در سالهای اخیر است که داستان آن توسط بازیگرانی همچون دارا حیایی، کیسان دیباج، مجید واشقانی، حسین پاکدل، لیلا بلوکات، رضا داوودنژاد، ساناز سعیدی، سید مهرداد ضیایی، نگین صدق گویا، سولماز غنی، مائده طهماسبی، رضا بنفشه خواه، شاهو رستمی، مسعود انتظاری، محمد صادق ملک ، فاطیما بهارمست، مونا کرمی و ... روایت می شود.