پدیده این فصل عصر جدید که همه را شوکه کرد

یازدهمین شب برنامه عصر جدید در مرحله مقدماتی شب گذشته در حالی به روی آنتن رفت که با اتفاق بی سابقه ای مواجه شد.

در این شب از فصل سوم، شرکت کنندگان قدرتمندی به رقابت با یکدیگر پرداختند که شب بسیار جذابی را برای بینندگان رقم زدند.

پس از اجرای ششمین شرکت کننده ، احسان علیخانی روبه تماشاچیان کرده و گفت که چند نفر می توانند بخوانند و عده ای با بالا بردن دست خود پاسخ دادند.

از میان این افراد به درخواست احسان علیخانی هومن یارمحمدی، آخرین اجرای قسمت یازدهم از مرحله مقدماتی فصل سوم مسابقه استعدادیابی عصرجدید از میان تماشاگران استودیو به روی صحنه آمد و شروع به خواندن آهنگ «نفرین» آرتوش کرد.

مجری عصر جدید گفت که با آهنگ هم می تونی این ترانه رو بخونی ؟

هومن یارمحمدی نیز با اعتماد به نفس پاسخ مثبت داده و شروع به خواندن آهنگ کرد.

هومن یارمحمدی

احسان علیخانی پیش از آن از داوران خواست تا اجرای او را قضاوت کنند که با اجرای بسیار خوب و حرفه ای این تماشاچی، 4 رای سفید به نمایش درآمد و در کمال ناباوری علیخانی بر خلاف قوانین برنامه از او خواست تا به عنوان یک شرکت کننده در برنامه حضور داشته باشد و به شوخی گفت که این شرکت کننده از آخر به مسابقه را یافته و به سمت مراحل اول می رود.

هومن یارمحمدی به مرحله انتخاب فینالیست ها راه یافت و داوران با انتخاب دو شرکت کننده نهایی برای راهیابی به فینال کار خود را به اتمام رساندند اما احسان علیخانی که در این فصل از برنامه عصر جدید زنگ طلایی نداشت به انتخاب خود، او را به مرحله بعد دعوت کرد.

پدیده این فصل عصر جدید که همه را شوکه کرد

فینالیست های شب یازدهم برنامه عصر جدید

شرکت کنندگان شب یازدهم رقایت سختی با یکدیگر داشته و به نظر داوران انتخاب فینالیستها از میان آنها بسیار مشکل بود اما در نهایت گروه دست خدا و پیمان ابراهیمی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند. همچنین ملینا دختربچه باهوش این دوره از مسابقه، با گروه پیشگامان حافظه ترکیب شده و به مرحله بعد صعود کرد.

پدیده این فصل عصر جدید که همه را شوکه کرد

پیمان ابراهیمی ، ملینا ممتاز و گروه دست خدا