مراسم عروسی پسر دیوید بکهام

بروکلین بکهام و نیکولا پلتز روز گذشته مراسم ازدواج خود را برگزار کردند، میهمانان ویژه و چهره های مشهوری به همراه همسرانشان در این مراسم لاکچری حضور داشتند. نحوه برگزاری مراسم ازدواج پسر دیوید بکهام ستاره فوتبال انگلستان در تمام جهان خبرساز شد و تصویر های زیادی از آن نیز منتشر گردید که در این بخش از نمناک جزئیات ازدواج و تصاویری از مراسم گرانقیمت و لاکچری ازدواج آنها را به اشتراک می گذاریم.

بروکلین بکهام (فرزند دیوید بکهام) و نیکولا پلتز بازیگر فیلم «تبدیل شوندگان:عصر انقراض» (Transformers:Age of Extinction) در مراسمی خیره کننده در اوایل شب در مقابل مهمانان مشهوری مراسم ازدواج خود را برگزار نمودند.

مراسم عروسی پسر دیوید بکهام

این مراسم در ساعت 6 بعدازظهر آغاز شد و بروکلین، 23 ساله، به عروس 27 ساله اش برای مراسم عروسی در یکی از چادرهایی که در املاک 103 میلیون دلاری خانواده Peltz در پالم بیچ، فلوریدا برپا شده بود، پیوست.

اکسسوری و لباس لاکچری عروس دیوید بکهام

نیکولا لباس خود را از برند ولنتینو به کمک استایلیستی به نام "لزلی فرمار" انتخاب کرده است و حتی برای ست کردن اکسسوری ها با لباسش و نحوه ی آرایش موها و چهره اش از لزلی کمک گرفته، عروس خانواده بکهام پیش‌تر در مصاحبه ای در مورد پوشیدن چندین لباس در مراسم عروسی اش گفته بود که انتظار می رود به زودی تصاویری از لباس های دیگر او منتشر شود.

ویکتوریا و دیوید بکهام در عروسی پسرشان

پدر و مادر بروکلین، دیوید و ویکتوریا بکهام در این مراسم حاضر بودند. ویکتوریا بکهام هنگام ورود به مراسم عروسی پسرشان بروکلین بکهام و همسرش نیکولا پلتز در عصر شنبه، دست در دست همسرش دیوید همه را مجذوب خود کرد.

از خانواده ی بکهام خواهر و برادرهای بروکلین، رومئوی 19 ساله، کروز 17 ساله و هارپر 10 ساله هم حضور داشتند. از خانواده ی نیکولاهم به جز پدر تاجر و مادر مدلش 7 خواهر و برادر نیکولا حضور داشتند. یکی از برادران نیکولا، برد پلتز، بازیکن هاکی و دیگری ویل پلتز، بازیگر می باشد.

مراسم عروسی پسر دیوید بکهام

مهمانان مراسم ازدواج لاکچری بروکلین بکهام

تعداد مهمانان مراسم ازدواج پسر و عروس دیوید بکهام 300 نفر تخمین زده شده است. اوا لونگوریا، گوردون رمزی، سرنا و ونوس ویلیامز، ملانی سی، هم‌گروه سابق ویکتوریا در گروه موسیقی اسپایس گرلز، مارک آنتونی و الکسیس اوهانیان چهره های مشهور شرکت کننده در این مراسم بودند. گفتنی است آشپز عروسی میلیون دلاری پسر بزرگ دیوید بکام گوردون رمزی، آشپز مشهور و دی جی مهمانی بعد از مراسم عروسی اسنوپ داگ، رپر مشهوربوده است.

حلقه نامزدی گرانقیمت عروس دیوید بکهام

نیکولا و بروکلین در سال 2017 با یکدیگر آشنا شدند اما بروکلین پسر بزرگ دیوید بکهام در ژوئیه سال 2020 نامزدی خود را با نیکولا، بازیگر فیلم «تبدیل شوندگان:عصر انقراض» (Transformers:Age of Extinction) را اعلام کرد.

بعد از اعلام نامزدی بروکلین انگشتری 440 هزار دلاری برای نیکولا خرید و نیکولا نام بروکلین را روی پشتش خالکوبی کرده و بروکلین هم چندین خالکوبی مربوط به نیکولا دارد. علاوه بر این، این زوج دندان های عقل یکدیگر را به شکل گردنبند به گردن انداخته اند.

مراسم عروسی پسر دیوید بکهام

خانواده ثروتمند عروس دیوید و ویکتوریا بکهام

خانواده Peltz جزو اقشار ثروتمند بوده و طبق شنیده ها 1/3 میلیارد دلار ثروت دارند. پدر نیکولا، نلسون پلتز 72 ساله، مدیر سرمایه و مادر نیکولا، کلودیا هفنر 65 ساله، مدل سابق می باشد.

بروکلین و نیکولا بعد از مراسم ازدواج احتمال می رود در عمارت 10/5 میلیون دلاری شان در بورلی هیلز که پیش از ازدواج خریداری نموده اند، ساکن شوند.