سوپرایز تولد فریبا نادری با کیکی کودکانه+عکس

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که بازی در سریال ستایش یکی از ماندگارترین نقش های چند سال اخیر او در دنیای بازیگری است. فریبا نادری به مناسبت تولدش صفحه اینستاگرام خود را بروز کرد. فریبا نادری عکسی متفاوت از کیک تولدش را به اشتراک گذاشت که در این بخش از چهره ها مشاهده خواهید کرد.

سوپرایز فریبا نادری در روز تولدش

فریبا نادری هنرمند نام آشنای سینما و تلویزیون در شب تولدش توسط دخترش یارا سوپرایز شد و عکسی از کیک تولد متفاوتش را در صفحه اینستاگرام خود به نمایش گذاشت و نوشت:

عشق دختر به مادر. زیباترین احساس دنیا. کیکِ تولد ٣٨ سالگی به انتخاب یارا. و من از سوپرایز کلا خوشم نمیاد. ولی برقی ک در نگاه یارا بود لحظه ای ک اومدم توی خونه، من رو عاشق سوپرایز کرد و بله……سوپرایز کرد من رو.

سوپرایز تولد فریبا نادری با کیکی کودکانه+عکس

تبریک تولد فریبا نادری در اینستاگرام نرگس محمدی

نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش و همسر علی اوجی که دوستی دیرینه ای با فریبا نادری دارد و زمانی در سریال ستایش با او همبازی بوده است.

نرگس محمدی در صفحه اینستاگرام خود عکس های زیبایی از خود و فریبا نادری منتشر نمود که نشان از قدمت دوستی آنها دارد و برای او نوشت:

عزیزم مهربانم چی بگم از مهرت و مهربانیت

از خنده های بی وقفه و همیشگی

از اینکه دوستی با معرفت و آدم حسابی دارم که تولدشه و برام خیلی عزیزی

از اینکه کنارت از بودن با تو سیر نمیشم و چه لحظاتی که تو برای من ساختی و چه قهه قهه های که ……

دوستت دارم و از خدا برات بهترین ها رو آرزو دارم ایشالا که همیشه بخندی و حال دلت خوب باشه

دوستت دارم تولدت مبارک

سوپرایز تولد فریبا نادری با کیکی کودکانه+عکس

مختصر بیوگرافی فریبا نادری

فریبا نادری چهره آشنا سینما و تلویزیون متولد 23 فروردین 1363 است. ورود فریبا نادری به عرصه هنر جالب توجه می باشد، او در نوزده سالگی همراه دوست گریمور خود به دفتر «مسعود رسام» (کارگردان) رفت تا دوستش برای فیلم «مروارید سرخ» تست بازیگری بدهد اما سرنوشت جور دیگری رقم خورد و او نیز تست داد و بعد از قبولی در تست سال 1382 در فیلم مروارید سرخ به ایفای نقش پرداخت و بعد از آن در آثار مختلفی مانند خائن کشی، ستایش، لامبورگینی، بچه محل، از سرنوشت، شرط ازدواج و... بازی کرد.

سوپرایز تولد فریبا نادری با کیکی کودکانه+عکس

فریبا نادری همسر سابق مسعود رسام (کارگردان) بود که بعد از درگذشت این کارگردان معروف با یکی از فعالان مواد غذایی و لبنیات به نام مهرداد طباطبایی ازدواج کرد. حاصل این ازدواج دختری به نام یارا می باشد که متولد اسفند 96 است. فریبا نادری و مسعود رسام فرزندی نداشته و دنا رسام دختر مرحوم رسام از همسر اولش می باشد.