ادعای جنجالی جدید درباره کریستین رونالدو

از قرار معلوم ماجرای شکستن گوشی هوادار تیم اورتون توسط کریستین رونالدو ، با یک عذر خواهی و قول جبران تمام شدنی نیست و چنانچه در این بخش میخوانید گزارشات حاکی از آن است که مادر این هوادار با انتشار تصاویری و توضیحاتی قصد پیگیری جدی تر این مسئله را دارد.

به گزارش liverpoolecho، سارا کلی، مادر هوادار اورتون مدعی است که کریستیانو رونالدو  در بازی اورتون به پسرش حمله کرده و علاوه بر شکستن گوشی موبایل، دست او را نیز کبود کرده است.

ادعایی جنجالی جدید درباره کریستین رونالدو

این خانم، روز شنبه (9 آوریل) پسر 14 ساله خود "جیک هاردینگ" را به گودیسون پارک برد تا برای اولین بار بازی تیم محبوبش را از نزدیک تماشا کند که آن اتفاق رخ داد. سارا کلی به ECHO گفت که تلفن همراه شکسته شده توسط رونالدو، متعلق به پسرش جیک است و رونالدو با حرکتی خشن دست پسر او را کبود کرده است.

طبق گفته های این زن، آنها در کنار تونلی بودند که بازیکنان از آنجا عبور میکردند و پسرش مشغول فیلم برداری از بازیکنان بود که این حادثه رخ داد. "او از تمام بازیکنان یونایتد که در حال عبور بودند فیلم گرفت و وقتی نوبت به رونالدو رسید، تلفن خود را پایین آورد زیرا رونالدو جورابش را پایین کشیده بود و همین توجه پسرم را به خود جلب کرد برای همین گوشی خود را پایین آورد تا ببیند ماجرا چیست که در همین حین رونالدو گوشی را از دست پسرم گرفته و به زمین کوبید و به راه رفتن ادامه داد.

ادعایی جنجالی جدید درباره کریستین رونالدو

سارا تصاویری را با ECHO به اشتراک گذاشت که به نظر می رسد کبودی دست جیک و همچنین گوشی با صفحه نمایش شکسته را نشان می دهد. این زن گفت که حادثه ی رخ داده جیک را که یک فرد اوتیستیک و مبتلا به دیسپراکسی است در شوک کامل فرو برده و همین او را به عنوان یک مادر بیشتر از هرچه ناراحت میکند.

او حالا خواهان رسیدگی جدی به این رفتار و خشونت رونالدو شده و با وجود اینکه ستاره دنیای فوتبال، ساعاتی بعد از این حادثه از این هوادار عذر خواهی کرده است، بازهم قصد کوتاه آمدن را ندارد و به نوعی خواهان تلافی است.