ستاره هالیوودی پس از ۲۴سال زندگی طلاق گرفت

تندی نیوتون (Thandi Newton)، بازیگر انگلیسی هالیوود به رابطه ۲۴ ساله با همسرش، اول پارکر (Ol Parker) که تهیه‌کننده و کارگردان سینماست پایان داد و به نظر می‌رسد حال روحی مناسبی ندارد.

این بازیگر شناخته‌شده که اخیرا به‌طور ناگهانی نقش خود در قسمت سوم مجموعه فیلم‌های مایک اعجاب انگیز (Magic Mike) را ترک کرد حالا می‌گوید پس از ۲۴ سال همسرش را نیز ترک کرده است. این خبر در حالی منتشر شد که گزارش‌ها حاکی از آن است که تندی نیوتن در حال دست و پنجه نرم کردن با عواقب این جدایی است.
تندی و اول که ۲۴ سال با یکدیگر زندگی کرده‌اند و سه فرزند مشترک دارند حالا تصمیم گرفته‌اند داستان زندگی عاشقانه خود را پایان دهند.
طبق گزارش‌ها این بازیگر هفته گذشته از لندن به امریکا پرواز کرد، زیرا به نظر می‌رسد به سبب این جدایی در وضعیت روحی نامناسبی به سر می‌برد و تیم او امیدوار است بتواند در این دوران سخت از او حمایت کند. همچنین گفته می‌شود تندی ایجنت بریتانیایی خود را نیز پس از سه دهه همکاری اخراج کرده است.

ستاره هالیوودی پس از ۲۴سال زندگی طلاق گرفت


اوایل ماه جاری میلادی تندی نیوتن تصمیم خود مبنی بر ترک سری جدید Magic Mike را اعلام و از بازی در این فیلم کناره‌گیری کرد. در آن زمان کمپانی برادران وارنر بیانه‌ای منتشر و در آن اعلام کرد این ستاره هالیوودی در تصمیمی سخت اقدام به ترک این مجموعه کرده تا به مسائل خانوادگی خود بپردازد.
یک منبع آگاه گفت: «اتفاقات زیادی در زندگی شخصی او در جریان است. او و همسرش جدا شده‌اند. او آنقدر درگیر اضطراب است که حتی دو حیوان خانگی‌اش را که خرگوش هستند برای حمایت عاطفی با خود به هتل آورده است.»
این زوج از زمان تعطیلات  خود در سال ۲۰۲۰ که در جزیر ایبیزای اسپانیا سپری کرده بودند، در هیچ عکس دونفره‌ای دیده نشدند.
تندی نیوتن که در فیلم‌های زیادی ازجمله ماموریت غیرممکن ۲ و تصادف و همچنین سریال دنیای غرب (Westworld) نقش آفرینی کرده در سال ۱۹۹۸ با اول پارکر که بیشتر به خاطر کارگردانی فیلم ماما میا! دوباره شروع کنیم (Mamma Mia! Here We Go Again) شناخته شده است ازدواج کرد. تندی نیوتن برای بازی در نقش مکمل زن در فیلم تصادف (Crash) در سال ۲۰۰۵ برنده جایزه بفتا شد.