غافل گیری ستاره سینما برای مهمانان «مهمونی»

هوتن شکیبا صداپیشه عروسک «بچه»، با حضور در مجموعه نمایشی ایرج طهماسب محبوبیت تازه‌ای به دست آورده است.

یکی از شخصیت‌های محبوب مجموعه «مهمونی» که از همان ابتدا مورد توجه مخاطبان قرار گرفت، کاراکتر «بچه» است. علاوه بر ظاهر دوست‌داشتنی و ویژگی‌های رفتاری جالب و معنادار او به عنوان یک کودک کار که سهم زیادی در جذابیت «بچه» دارد، این صدای بامزه و لحن ویژه هوتن شکیباست که به خوبی به این شخصیت جان بخشیده و کاملا با چهره او هماهنگی دارد. موفقیت شکیبا در سینما، این روزها در نمایش خانگی و با «مهمونی» ایرج طهماسب ادامه‌ پیدا کرده است.

داپیشه نه چندان آشنای «کلاه قرمزی»

هوتن شکیبا همزمان با بازیگری، فعالیت خود را در زمینه صداپیشگی نیز دنبال کرد و در همان سال‌های آغاز فعالیت رسمی‌اش در سینما، به عنوان صداپیشه با مجموعه «کلاه قرمزی» همکاری داشت. او در این مجموعه به جای یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های آن یعنی «دیبی» صحبت می‌کرد و از سال 93 در سه فصل پایانی «کلاه قرمزی» حضور داشت. هوتن شکیبا در سال‌های 93 و 94 در مقایسه با امروز جایگاه متفاوتی در سینما داشت. هرچند که او به عنوان بازیگر باتجربه تئاتر نزد عده‌ای از مخاطبان شناخته شده بود اما طبیعتا عموم مردم و به ویژه مخاطبان تلویزیون شناخت زیادی از صداپیشه «دیبی» نداشتند تا این که شکیبا سال 95 در سریال «لیسانسه‌ها» درخشید و توجهات را به خود معطوف کرد. این بازیگر در سینما نیز با فیلم «شبی که ماه کامل شد» محبوبیت و شهرت بیشتری به دست آورد و از سال 97 به عنوان ستاره سینما جایگاه خودش را تثبیت کرد.

غافل گیری ستاره سینما برای مهمانان «مهمونی»

میزبان پرافتخار «مهمونی»

هوتن شکیبا این روزها در اوج دوران محبوبیت و موفقیت خود بار دیگر با ایرج طهماسب همکاری داشته و به عنوان صداپیشه در نمایش خانگی حضور پیدا کرده است. او اکنون در روزگاری که سه فصل سریال پرمخاطب «لیسانسه‌ها» را در کارنامه دارد، با «شبی که ماه کامل شد»، «ابلق»، «تی تی» و «ملاقات خصوصی» در دوره سی‌وهفتم، سی‌ونهم و چهلم جشنواره فجر حضور پرسروصدایی داشته و تحسین بسیاری از مخاطبان و منتقدان را برانگیخته، با کارنامه‌ای موفق در سینما و تلویزیون در جمع میزبانان «مهمونی» حضور دارد. حالا نام او برای مخاطب، نام کاملا آشنایی ا‌ست که مورد توجه ویژه مخاطب است. فارغ از جایگاه او در سینما و کارنامه‌اش، هوتن شکیبا در «مهمونی» با دوبله صدای متفاوتی که به سختی از صدای خودش قابل تشخیص است، موفق شده به عنوان «صداپیشه» نیز بار دیگر توانایی‌اش را به رخ بکشد. او در لحظات مختلف به تناسب دیالوگ‌ها حس صدای این شخصیت را از معصومیت به خشم، از مظلوم‌نمایی به شادی، از خشم به آرامش تغییر می‌دهد و کاملا روی لحن خود مسلط است. شکیبا در این مجموعه به جای شخصیت «شاباش» نیز دیالوگ می‌گوید اما شخصیت «بچه» و صدای او بیشتر مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.