ماجرای ازدواج شهرام شکیبا و همسرش

شهرام شکیبا مجری و گوینده تلویزیون است که اکثرا او را برای اجرا در برنامه ادبی قند پهلو میشناسند.شهرام شکیبا ، مجری توانمند که به عنوان داور یا ناظر در بسیاری از جشنواره های ادبی و طنز شرکت می کند، در برنامه دورهمی مهران مدیری ماجرای عشق و عاشقی خود و ستاره قطبی را بیان کرد که در این بخش از چهره ها خواهید خواند.

شهرام شکیبا و همسرش

صحبت های شهرام شکیبا درباره ازدواج دومش

شهرام شکیبا به همراه همسر مجریش در سری جدید برنامه دورهمی حضور یافت و در گپ و گفتی با مهران مدیری در مورد ماجرای ازدواجش اینگونه توضیح داد:

من قرار بود یه برنامه ای رو برای عید کار نکنم، بعد دیدم بنشینم خونه حوصلم سر میره، گفتم کار می کنم، همسرم که اون موقع گرافیست پخش شبکه آموزش بودن از من یه سؤال پرسیدن. اولین باری که ایشون سؤال پرسیدن گفتم سلام دخترم، واقعیت این هست که ایشون بی بی فیسه و ما خیلی اختلاف سنی نداریم، اگه 14 سال خیلی نباشه، به ظاهرش نمی خورد فکر کردم یه دختر 17 یا 18 ساله ای که علاقمند به کار اجراست و بعد از دیدن ظاهر گفتم باید ازدواج کنیم.

صحبت جالب همسر شهرام شکیبا درباره عاشق شدنش

ستاره سادات قطبی همسر شهرام شکیبا که تا کنون اجرای چند برنامه تلویزیونی را با همسرش به صورت مشترک برعهده داشتند، درباره عاشق شدنش گفت:

من قبل از سؤال پرسیدن از ایشون بدم می آمد اما بعد از اینکه سوالم رو پرسیدم و ایشون گفت بله دخترم، شیفته تن صداش و گیراییش شدم.

ماجرای ازدواج شهرام شکیبا و همسرش

مختصری درباره شهرام شکیبا و همسر جوانش

شهرام شکیبا دلنوا منتقد سینما، شاعر طنز پرداز و مجری تلویزیون متولد 17 آبان 1351 در تهران است که فعالیت هنریش را ابتدا در سال 1369 با نویسندگی شروع کرد و در برنامه هایی مانند برنامه قند پهلو و مسابقه ثانیه ها و خوبی از خودتونه، اثر انگشت و … سابقه داوری و مجری گری دارد.

شهرام شکیبا تاکنون دوبار ازدواج کرده است، همسر اول ایشان مهسا ملک مرزبان مجری تلویزیون متولد سال 1353 بوده است که در سال 1385 از یکدیگر جدا شدند، حاصل این ازدواج نیز یک فرزند پسر به نام علی است.

شهرام شکیبا در سال 1393 با خانم ستاره سادات قطبی مجری و برنامه ساز تلویزیون ازدواج کرد، حاصل این ازدواج نیز یک فرزند پسر به نام صدرا است.

ستاره سادات قطبی مجری و حافظ قرآن متولد 3 اسفندماه سال 1365 در نجف آباد اصفهان است که یک ازدواج ناموفق داشته و از ازدواج اول خود صاحب پسری به نام امیرعلی است.

کارنامه هنری شهرام شکیبا

شهرام شکیبا

شهرام شکیبا فارغ التحصیل رشته زبان و ادبیات فارسی است

شهرام شکیبا فعالیت هنریش را ابتدا در سال 1369 با نویسندگی شروع کرد پس از آن وی در مجلات و سایت ها به نوشتن مطالب طنز پرداخت و خیلی زود موفق شد وارد رادیو و پس از آن وارد تلویزیون شود .

نخستین فعالیت شهرام شکیبا در رادیو و در برنامه من و صبا یهویی بود. شیوایی بیان و تسلط او در گفتار باعث شد که خیلی زود وارد تلویزیون شود. 

وی در برنامه هایی مانند برنامه قند پهلو و مسابقه ثانیه ها و خوبی از خودتونه، اثر انگشت و … سابقه داوری و مجری گری نیز داشته است.  

شهرام شکیبا در سال 1390 برای اولین بار به عنوان بازیگر در مقابل دوربین قرار گرفت و در تله فیلم طنز گنجشک و قناری ساخته «رحیم بهبودی فر» که شهرام شکیبا در کنار « شهرام قائدی» و «مارال فرجاد» در آن بازی کرده است و فیلم سینمایی یک سطر واقعیت ایفای نقش کرده است. 

شهرام شکیبا در جدیدترین فعالیت بازیگریش در سریال تلویزیونی باخانمان در سال 1399 در نقش آقای صبری رئیس دانشگاه الهیات امیرکبیر بازی کرده است.

شهرام شکیبا و سابقه ی نویسندگی 

شهرام شکیبا

شهرام شکیبا 5 کتاب با مجوز ارشاد به چاپ رسانده است

شهرام شکیبا علاوه بر نوشتن مطالب طنز برای سایت‌ها و مجلات گوناگون تاکنون 5 کتاب مستقل با مجوز ارشاد نیز به چاپ رسانده‌است، از جمله:

 - دو تخم مرغ در مه (طنز سینمایی)

- صفحهٔ آخر

- در دوردست عقل

- گردوی چهارگوش

- شعر طنز امروز ایران (گزیده اشعار طنز معاصر ایران از شاعران مختلف، با همکاری ابراهیم نبوی)

تحصیل در رشته ادبیات فارسی در ایجاد طنز متفاوت شهرام شکیبا موثر بوده است و باعث شده که او همیشه نوع کمتر دیده و شنیده شده ای از طنز را ارائه دهد. طنزی که هم برای مردم باشد و هم اخلاقی و عمیق. 

زندگی شخصی شهرام شکیبا 

شهرام شکیبا ازدواج دوم

شهرام شکیبا و همسرش ستاره سادات قطبی و پسرش علی

شهرام شکیبا  تاکنون دوبار ازدواج کرده است که همسر اول وی مهسا ملک مرزبان مجری  تلویزیون متولد سال 1353 بوده است و حاصل این ازدواج نیز یک فرزند پسر به نام علی است.

شهرام شکیبا در سال 1385 از همسر اولش جدا شد و در سال 1393 با وجود اختلاف سنی 14 ساله با خانم ستاره سادات قطبی مجری و برنامه ساز تلویزیون ازدواج کرد که حاصل این ازدواج نیز یک فرزند پسر به نام صدرا است.