«امبر هرد» در فیلم‌ها طبیعی‌تر بازی می‌کند یا در دادگاه؟

این‌روزها ماجرای دادگاه پرحاشیه جانی دپ و امبر هرد، در صدر اخبار سلبریتی‌های جهان قرار دارد. جالب‌ است آن‌قدری که ماجرای جدایی این دو نفر مورد توجه قرار گرفت، خیلی از اتفاقات مهم دنیا دیده نشد. خب متاسفانه این خاصیت سلبریتی بودن است که اخبار بی‌اهمیت‌شان هم تحت توجه قرار می‌گیرد. جانی دپ بعد از این حواشی پروژه‌های مهمی را از دست داده، اما از او بدتر امبر هرد است. برخی متخصصان بزرگ زبان بدن در دنیا معتقدند امبرهرد در دادگاه سعی در ایفای نقش قربانی داشته تا احساسات مخاطبان را جلب کند. خیلی‌ها هم رفتار او را یک بازی مصنوعی می‌دانند. اما اگر اشک‌های او در دادگاه فقط بازی بوده، باید گفت بازی‌اش در فیلم‌ها از گریه‌اش در دادگاه طبیعی‌تر بوده است. در مورد این‌که در اختلاف این زوج، حق با کدام‌یکی است نمی‌توان با قطعیت چیزی گفت، اما می‌شود چند فیلم را نام برد که امبر هرد در آن‌ها ایفای نقش خوبی داشته، حتی بهتر از گریه‌هایش در دادگاه. 

3 روز برای کشتن

«امبر هرد» در فیلم‌ها طبیعی‌تر بازی می‌کند یا در دادگاه؟

در فیلم «3 روز برای کشتن» امبر هرد نقش یک مامور بی‌رحم و جذاب را بازی می‌کند. آن‌هم مقابل یکی از اسطوره‌های قدیمی هالیوود یعنی کوین کاستنر. ماجرای فیلم درباره یک مامور دوره‌دیده است که به‌خاطر بیماری زمان زیادی برای زندگی ندارد، اما پیشنهادی دریافت می‌کند مبنی بر این‌که در ازای یک ماموریت پیچیده، دارویی جدید برای درمان بیماری‌اش دریافت کند. بازی امبر هرد در این فیلم لایه زیادی ندارد، اما فیگور، گریم و طراحی لباسش به نقش می‌آید و یکی از ماندگارترین فیلم‌های او شده است.

آکوامن

«امبر هرد» در فیلم‌ها طبیعی‌تر بازی می‌کند یا در دادگاه؟

در یکی از پرخرج‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما قرعه به‌ نام امبر هرد خورد تا در نقش شاهدختی آتلانتیسی بر پهنه عظیمی از اقیانوس‌ها حکمرانی کند. او در «آکوامن» که یک فیلم ابرقهرمانی است نقش «مرا» را به‌ عهده داشت. ملکه آتلانتیسی که قلمرو متمدن و شگفت‌انگیزش در زیر آب‌ها مورد تعرض قرار گرفته است. امبر هرد در این فیلم هم چالش جدی برای ایفای نقش نداشت چون با آن گریم و ظاهر بیشتر از هرچیز شبیه یک شاهدخت شده که در بُعدی خاص از مکان حکومت می‌کند. اگر اهل ابرقهرمانی‌ها هستید، آکوامن با بازی هرد و جیسون موموآ را با دوبله فارسی اختصاصی از دست ندهید.

لیگ عدالت زک اسنایدر

«امبر هرد» در فیلم‌ها طبیعی‌تر بازی می‌کند یا در دادگاه؟

لیگ عدالت ائتلاف ابرقهرمانان کمپانی دی‌سی برای نجات دنیا است. آن‌قدر در این فیلم ابرقهرمان هست که حتی در زمان 3 ساعته‌اش هم وقت چندانی به امبر هرد نمی‌رسد. فیلم جلوه‌های ویژه خیره‌کننده‌ای دارد و به‌رغم تعدد شخصیت‌ها، توانسته گلیم داستان را به‌خوبی از آب بیرون بکشد. پس با یک اکشن معمولی و بی‌سروته طرف نیستید.